5 Ağustos 2008 Salı

ETTEHİYYÂTÜ DUASI...

OKUNUŞU :Ettehiyyâtü lillâhi vessalevâtü vettayibât. Esselâmü aleyke eyyühen-Nebiyyü ve rahmetüllâhi ve berakâtüh, Esselâmü aleynâ ve alâ ibâdillâhis-Sâlihîn. Eşhedü en lâ ilâhe illallâh ve eşhedü enne Muhammeden abdühû ve Rasûlüh.

ANLAMI :Dil ile, beden ve mal ile yapılan bütün ibadetler Allah'a dır. Ey Peygamber! Allah'ın selamı, rahmet ve bereketleri senin üzerine olsun. Selam bizim üzerimize ve Allah'ın bütün iyi kulları üzerine olsun. Şahitlik ederim ki, Allah'tan başka ilah yoktur. Yine şahitlik ederim ki, Muhammed, O'nun kulu ve Peygamberidir.

10 yorum:

  1. Allah razı olsun...Ettehiyyatü duasını Yanlışsız ve tam manasıyla paylaşmışsınız

    YanıtlaSil
  2. sayenizde ettehiyyatü duasını ezberledim,paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. BU DUAYI BİLMEYEN EZBERLEMEYEN KALMASIN,İLERDE NAMAZ KILMAYA BAŞLADIĞINIZDA BENİM GİBİ YAŞINIZ GEÇKİNSE ZOR EZBERLERSİNİZ,BENCE DUALARI ÇOCUK YAŞTA ÇOCUKLARA ÖĞRETELİM ÇOK DAHA KOLAY ÖĞRENİRLER VE AKILLARINDA KALIR,AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİR,UTANILACAK BİR ŞEY BELKİ AMA BEN BU DUAYI 42 YAŞINDA 3 HAFTADA ZORU ZORUNA EZBERLEYEBİLDİM,HALBUKİ BENİM ÇOCUK BU DUAYI 1 GÜNDE EZBERLERDİ,BENDEN NACİZANE BİR TAVSİYE DUALARI ŞİMDİDEN ÇOCUKLARINIZA EZBERLETİN YOKSA BENİM GİBİ İLERDE ZAHMET ÇEKERLER

    YanıtlaSil
  4. ŞEVKET URTACI28 Haziran 2014 12:40

    Hocam ETTEHİYYÂTÜ DUASININ faydaları nelerdir?Bu konuda biraz bilgi verirmisiniz,ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN....

    YanıtlaSil
  5. Allah razı olsun çok makbule geçti

    YanıtlaSil
  6. yaşım 13 ve sizin sayenizde ettehiyyatü duasını ezberledim,Allah razı olsun!

    YanıtlaSil
  7. "Ettehiyyâtü lillâhi vessalevâtü vettayibât. Esselâmü aleyke" bu kısımdan sonrasını hep unutuyorum ama sizin sayenizde ezberlemeye başladım,Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  8. hep ezberlemey çalıştığım 24 yaşıma geldiğim halde ezberleyemediğim tek dua,işallah sizin sayenizde ezberleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  9. dua çok güzel,eksiksiz ve tam yazılmış Ettehiyyâtü yü ezberlemek isteyenler buradan ezberlemelerini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  10. Allah razı olsun

    YanıtlaSil

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER...

AddThis Smart Layers