İş Duası(İş Bulmak İçinin Okunan Dua)

Bismillahirrahmanirrahim: Rabbena atina min-ledünke rahmeten ve heyyi’lena min emrina raşeda. Rabbişrah li sadri. Ve yessirli emir.

Ma’nası: Ey Rabbimiz! Bize kendi katından bir rahmet ver. Ve bize iş ve doğruluk ver bizim için muvaffakiyet (başarı) hazırla. Rabbim gönlümü aç ve işimi kolaylaştır.

Değerli kardeşlerim; İş arayan kerdeşlerimiz bu ayetleri dua olarak okumalıdır. Allahü Teala mümin kullarına bu duaları öğretmiştir. O mümin kulları da her işlerinde bu duaları okumuşlardır. Cenab-ı hak Kur’anda böyle haber veriyor. Allah adıyla başlanan her işte hayır bereket oluyor. Huzur oluyorbaşarı mavaffakiyet oluyor. Allah diyen mahrum kalmıyor.

4 yorum:

  1. Allah herkese hayırlı işler ve bereketli ve helal kazançlar nasip etsin ...

    YanıtlaSil
  2. gökhan kılıç21 Haziran 2014 04:46

    2 yıldır işsizdim,Allah razı olsun bu duayı paylaşandan 1 aydır hayırlı bir iş bulmak için bu duayı okudum 1 hafta önce çalışmaya başladım,çok sağolun,Allah razı olsun,Allah kimseyi işsiz bırakmasın inşallah

    YanıtlaSil
  3. 6 aydır işsizdim bu iş bulma duasını okuyalı 1 hafta ya geçti ya geçmedi dün iş görüşmesine çağrıldım ve kabul edildim pazartesi iş başı yapıyorum,Allah razı olsun.Herkes canı gönülden okuyup rabbimden istesin,ALLAH dualarınızı kabul etsin

    YanıtlaSil
  4. isyan etme dua et Allah herkese bir iş,bir rızık kapası verir!

    YanıtlaSil

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Son Eklenen Yazılar:

AddThis Smart Layers