Kismetin Açılması,Hayırlı Eş ve Hayırlı Evlilik İçin Okunacak Dualar

Hayırlı eş veya sevdiğiyle evlenmek isteyen,kısmetinin açılmasını isteyen arkadaşlarım için duları aşağıya yazıyorum.
Allahım inşallah tüm bayan ve erkek arkadaşlarıma gönüllerine göre hayırlı eşler ,mutlu evlilikler nasip eder.
Hayırlı evlatlarla yuvalarını taçlandırır.İnşallah berberce yaptığımız duaların yüzü suyu hürmetine
evlenmek isteyen tüm akadaşlarımızın hayırlısı ile evlendiğine tanık olur ve mutluluklarını paylaşırız.

kısmetin açılması için dua



1.Duaya başlamadan önce abdest alınmalı.
2.Kıbleye yönelmeli.
3.Besmele çekilmeli.
"Bismillahirrahmanirrahim"
4.Tevbe edilmeli,günahların afvı istenmeli
En kısa tevbe şudur:"Estağfirullah,estağfirullah,estağfirullahel azim ellezi la ilahe illa hüvel hayyül kayyümü ve etübileyh"
5.Allah'ı çokça hamd etmeli.Peygamber efendimize salavat getirmeli.
Hamd şudur:"Elhamdulilllah" 3 kere.
Salavat :"Allahümme salli ala Seyyidina Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammed"
Her ikisi tek seferde şöyle okuyabilirsiniz:"Elhamdülillahi rabbil alemiyn.Vessalatü vesselamü ala Resulina Muhammedin ve ala alihi ve sabhibi ecmaiyn."
6.Sonra "Subhane Rabbiyel aliyyil alel vehhab" denmeli.
7.Sitede yer alan dualardan istediğinizi okuyup bitirdikten sonra ,Allah'tan dileğinizi istersiniz.
8.Duayı bitirmek için şu okunmalı:
"Subhane Rabbike Rabbil-izzeti amma yesifun.Ve selamun alel-mürseliyn.Velhamdülillahi Rabbil alemiynel Fatihah ve messalavat" denir.

Şu şekilde tekrar salavat getirilir:"Allahümme salli ala Seyyidina Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammed" deyip Fatiha süresi okunur.

"Amin" deyip dua bitirilir.

Bizim en büyük yardımcımız Kuran-ı kerim olduğu için Kuranı kerimden bu konuyla ilgili okunması tavsiye edilen süreleri aldığım kaynaktan aynen yazıyorum.


1.İstek ve dileğin olması için 7 defa Enam süresi okunur.
2.Dünya ve ahiret mutluluğu için Araf süresi okunur.
3.İzzet ve saadete nail olup ,bahtın açılması için Yusuf süresi okunur.
4.Taha süresini 21 defa okuyan kimsenin kısmeti açılır.
5.Nasip ve kismetin açılması için 7 defa Ahzap süresi okunur
6.Fatır süresini okuyan kimse mahlukat tarafından sevilir.
7.Yasin süresii 70 defa okuyan her murada nail olur.
8.7 defa Zuhruf süresini okuyan her muradına nail olur.
9.3 defa Duhan süresini okuyan her dileğini elde eder.
10.Muhammed süresi zarardan kurtulup saadete nail olmak için okunur.
11.Fetih süresini 7 defa okuyan kimse her müşkülünü halledip her muradına nail olur.
12.Necm sürsini 21 defa okuyan hr muradına nail olur.
13.hayır kapılarının açılması için Rahman süresi70 defa okunur.
14.Ruhi bunalımdan kurtulmak için 75 defa Hadid süresi okunur.
15.Tur süresini okyan Hak'ka aklaşır dertlerinden kurtulur.
16.40 gün 40ar defa Haşır süresini okuyan er muradına nail olur.
17.Saf süresini 70 defa okuyan aile huzursuzluğundan kurtulur.
18.Helalinden evlenmek isteyen kimse 18 defa okursa nasibi açılır.
19.Talak süresini 3 defa okuyan eşiyle güzel geçinir.
20.Şerden korunmak ve her muradına nail olmak için Kalem süresi 71 defa okunur.
21.İkindiden sonra Nebe süresini okuyan dünya ve ahiret saadetine nail olur.
22.Her murada nail olmak için 21 defa İnfıtar süresi okunur.
23.Duha süresini okumaya devam eden kimse ruhi bulanım ve sıkıntılardan kurtulur.
24.Her müşkülün hali için 21 defa Kadir süresi okunur.
25.Akşam ile yatsı arasında 1000 defa Fil süresini okuyan kimse her türlü muradına nail olur.
26.100 defa Kevser süresini okuyan muradına nail olur.
27.Her muradın halli için 1000 defa Nasr süresi okunur.
28.5 Fakir insana yardım edilir.
29.Öksüz ve yetimlere sahip çıkmak gerekir.
30.Haram ve fitnelikten uzak durmak gerekir.


19 yorum:

  1. hocm size çok tşk ederim böyle dualarınızı bizimle baylaştıgınız için allah sizden razı olsun saollun hayırlı cumalar olsun

    YanıtlaSil
  2. Bu duayı okudum ve kısmetime kavuştum Allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm bu 30 maddeyi okudunuz mu. Tam olarak neyi okuduğunuzu anlayamadım cevabinizi bekliyorum

      Sil
    2. "Ayşe Dudu Oduncu" o 30 maddenin 30 unda da okunacak dualar yazıyor, o duaların kaç kere okunacakları da o maddeler de yazıyor,onları okuyacaksınız!!!!!!!

      Sil
  3. Yücel ZÜMRÜT7 Haziran 2014 05:43

    Sevgili kardeşlerim kımetsizseniz hiç isyen etmeyin ve Allaha sığınarak bu güzel kısmet duasını okuyun,Allah hepimize hayırlı eş,hayırlı kısmet,hayırlı evlilik saadeti versin.Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE GÜZEL YAMIŞSINIZ.AMİN İNŞALLAH

      Sil
  4. Amin YÜCEL bey,Allah hepimizin dualarını kabul eder inşallah

    YanıtlaSil
  5. kısmetinizin açılması için bu duayı mutlaka okuyun,paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. kısmetin açılması için bu sureleri hergün mü okumalıyız yoksa belirli bir zaman aralığı var mı?

    YanıtlaSil
  7. yaşım 35 oldu ve hala kısmetimi bulamadım,hayır bir eş için bu duaları okuyacağım,açıkçası tam aradağım şey,Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  8. KARTALLAR YALNIZ UÇAR23 Haziran 2014 14:32

    bu zamana kadar hiç kız arkadaşım olmadı yaşım 22 hayırlı bir eş adayı çıksa hemen evlenirim,yaşın küçük diyorlar ama ben askerden geldim kendimi evlenmeye hazır hissediyorum,başı kapalı namazında niyazında kendime hayırlı bir eş bulsam hemen evlenirim...bu duaları bolca okuyacağım,hayırlısı olur inşallah

    YanıtlaSil
  9. ben 40 yaşına geldim hala evlenemedim sen kalkmışın yaşım 22 evlenmek istiyorum hayırlı bir eş diyorsun,dalgamı geçiyosun kardeş,yoksa burda milletin moralini bozma peşindemisin

    YanıtlaSil
  10. KARTALLAR YALNIZ UÇAR28 Haziran 2014 12:35

    "barut" bence sen insanları yargılayacağına,insanlara sataşacağına yukarıdaki duaları okuda kendine hayırlısıyla bir eş bul...

    YanıtlaSil
  11. imanın kuvvetliyse bu dauaları okuyacaksın imanın kuvvetsizse ağzınla kuş tutsan olmaz kardeşim

    YanıtlaSil
  12. herşeyin hayırlısı,Allahtan hayırlısını isteyin zaten olur!!!

    YanıtlaSil
  13. ben sevdiğim istediğim insana kavuştum Allah herkesi kavuştursun inşallah,dualarınız kabul olsun!

    YanıtlaSil
  14. Allah herkeze hyırlı bir eş versin inşallah,çünkü bu devirde hayırlı bir eş bulmak gerçekten zor,dıaşrıya çıktığımızda yada televizyonda kızlarımızın ve erkeklerin halini görüyoruz,bence evlenme diye bişeyde kalmaz yakında beraber yaşama gibi sapkınca avrupalı adetleri pek revaçta,Allah evlatları olanlara da evlenecek olanlara da yardım etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  15. doğruya doğru7 Ağustos 2014 05:10

    hayır bir eş istiyoruz ama nerdeeeeee.....sokağa bir çıkıyorum gördüklerim karşısında hayal kırıklığına uğruyorum,sahi artık el değmemiş bir bayan bulabilirmiyiz sizce,ben zannetmiyorum da :(

    YanıtlaSil
  16. hayırlı kısmet25 Ekim 2014 08:13

    32 yaşında bir bayanım izmirde yaşıyorum,bu duaları okusam kısmetim açılırmı,insanların lafından bıktım artık :(

    YanıtlaSil

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Son Eklenen Yazılar:

AddThis Smart Layers