Ana içeriğe atla

Nihat HATİPOĞLU (Dileklerin Kabulü İçin Okunacak Dua)

Dileklerin Kabulü İçin Hacet Duası,Nihat HATİPOĞLU-Dileklerin Kabulü İçin Dua,Hacetlerin Kabulü İçin Dualar,kısacası aradığınız her şey bu sitede..!

Nihat Hatipoğlu dileklerin kabulü
Nihat HATİPOĞLU-Dileklerin Kabulü İçin Okunacak Dua

Dileklerin Kabulü İçin Okunacak Dua(Nihat HATİPOĞLU):
Nihat HATİPOĞLU bu dua için bizzat "kendimde Allahtan bir isteğim,bir hacetim,bir dileğim olduğunda,bu duaları sık sık okurum" deyip bunun altını çizmiş ve bu duaları tavsiye etmiştir.

Dileklerin kabulü için iyi bir kul olmamız, vazifelerimizi yerine getirmemiz gerekmektedir. Sadece dualardan beklentimiz olmamalı önce sebepleri ortaya koymalıyız. Dileklerin kabulü için dua olarak Nihat HATİPOĞLU canlı yayında şu duayı tavsiyede bulunmuştur;

Dileklerin Kabulü İçin Dua :
''Kullarını bağışlayan onlara cömert olan Allah'tan başka yaratıcı yoktur. Büyük arşın sahibi olan Allah bütün eksiklerden uzaktır. Hamd, alemlerin Rabbi olan Allah'a dır.

Ya rabbi;Senin rahmetini, mağfiretinin büyüklüğünü dilerim. Bütün günahlardan ve kötülüklerden beni koru. Bütün iyiliklere de beni yönelt. Bağışlanmamış günahımı bırakma ya Rabbi! Sıkıntılarımı gider, rızana uygun olan bütün isteklerimi kabul et. Ey merhamet sahibi olan Rabbim...!''

Cuma günü hangi saat'e olursa olsun kıbleye yönelik oturup bu mübarek duayı 7 defa okursa dua kabul olurmuş.

"La ilahe ille ente ya hannanu ya mennenu ya bediussemavati vel erde ya zel celali vel ikram."

Yatsı namazını kıldıktan Sonra sağ ve sola bakmadan ve kıpırdamadan Konuşmadan.

7 fatiha Şerif okursa Kişi ve Dileğini söylerse Muhakkak kabul Olur.
Teheccüt namazları da Çok önemlidir arkadaşlar.
Çünkü Allah teala deniyor,Kim Teheccüte kalkacak diye.
Kim ne isteyecek diye.

O yüzden Teheccüt namazlarıda çok önemlidir.

Herhangi bir kimse cuma gecesi (perşembeyi cumaya bağlayan gece) her ne hayırlı dileği için olursa olsun 100 kere : "Essalatü ves-selamü aleyke ya seyyidi ya rasulallah huz bi yedi.kallet hileti edrikni." salavat-ı şerifini okursa dileği gerçekleşir, bu dünya ve ahirete ait hayırlı muratlarına erişir.

Yorumlar

  1. Nihat hatipoğlunu çok seviyoruz,dilek duasını bu gün okumaya başladım.Rabbim herkesin dualarını kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin inşallah

      Sil
    2. arkadaşlar ben sınava girdim ve sınavdan yüksek not almak istiyorum size ihitiyacım var rabbim bütün dileklerinizi gerçekleştirir yarrabbim amin

      Sil
    3. Amin.

      Sil
  2. Allah senden razı olsun Nihat HATİPOĞLU, duacınızım

    YanıtlaSil
  3. Allah herkesin dileklerini kabul ve gerçek etsin inşallah

    YanıtlaSil
  4. ALLAH dualarimizi kabul eder ins.

    YanıtlaSil
  5. şükürler olsun22 Aralık 2014 22:04

    Benim dileğim gerçekleşti,Allahıma çok şükür,simdi şükür namazında kalacağım inşallah

    YanıtlaSil
  6. Nihat HATİPOĞLU'nu çok samimi bulmuyorum,özellikle ekranlara çocuğununda çıkması bana maddi yönünün ağır bastığını gösteriyor,üstelik Nihat HATİPOĞLUNUN oğlu ne mezunu ki tv lerde vaaz veriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yanlış düşünüyorsun kendi fikrin tabi ama yıllardır bu ekranlara Nihat Hatipoğlu ve her soruya güzel ve dine göre cevap vermiştir samimiyet önemli ama sen bulmuyorsan bilgilendirmesinden yararlan

      Sil
    2. Çok haklısın Nihat hatipoğlundan ALLAH razı olsun sanki bizden biri

      Sil
    3. Kimse seni zorlamiyo dinlemen icin ustelik Nihat Hatipoglu gibi biri toplumun sevgisini kazanmis birine saygi gosterilmeli daha bilmedigimix degerli insanlari Rabbim basimizdan eksik etmesin

      Sil
    4. Tvlerde başka seyler yapanlar eğitimini alıp gelıyor doğruya ... demiii . Çocugun eğitimi anada babada biter adam ca yetiştirmiş zorunuza ne gidiyor anlamıyorum dansözleri izletip paara verıyolar ama konu dine gelınce dıttdıttdıt vıt vıt vıt

      Sil
  7. kişiye pek takılmayın söylediği ve önerdiği dualara bakın,yanlışı varsa öteki dünyada zaten karşılığını alır!

    YanıtlaSil
  8. benim bu dua sayesinde dileğim kabul oldu Allah razı olsun sizden,tuttuğunuz altın olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. "La ilahe ille ente ya hannanu ya mennenu ya bediussemavati vel erde ya zel celali vel ikram."
      Bu duayı cuma günleri 7 defa okudum ve Teheccüt namazlarımı kıldım.Dilediğim şey bana özel kusura bakmayın!!!

      Sil
    3. Selamun aleykumm can dostlarim sizden bi ricamm varr nolursunuz bnde dualarinizin içine alinn eşim çalişmiyorr sorumsuzz evim kira vee 3aydirki veremiyorumm benide çaliştiirmiyorr kendiside çalişmiyorr nolursunuz dua edinn bnm içindee 3tane çocuğum varr çaresizimm allah razi olsun hepinizdenn

      Sil
    4. Senin içinde dua ettim volkan abi

      Sil
  9. ALLAH hepimizinkini kabul etsin İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  10. ben 6 yıldır beraber olduğum kişiyle 6 ay nişan yaptım.sadece 2 gün sonra olaylar patladı.ailesi beni istemiyormuş öyle dedi bana.ama en baştan biliyrdm söyledim istemediklerini.açığım diye istemediler. hayır dedi bağırdı bana inanmadı.şimdi istemiyolar diye diye istettirmedin kendini dedi bana.canım okadar yandıki.birgün gerçkleri görürmü,ailesinin gerçek yüzünü bilmiyorum.hep annem haklı dedi,yengem dedi.beni kenarda bırkatı.yüzüğünü çıkarmış,aramıyor sormuyor.okadar seiyorumki 6 yıldır neleri affettim bilseniz.hep sevgimden.ve ben ona yakındım,elini tutmam bile okadar günahki ben kaybetmemek için yaptım.şimdi beni bıraktı ailesi istemiyor diye.bana ailem bilezik istedi diye mal düşkünü dedi,para için seni sattılar dedi ama yanından ayrılmadım.o ailem istemiyor dedi ve gitti,vazgeçti benden.bu günah değilmi,ben ne yaptım sevmekten başka.şimdi tek isteğim ailesinin ve onun bin pişman olp kapımda af dilemeleri.benden vazgeçmemesini diliyorum.ben bunları hak etmedim.tek tesellim Allah görüyor.ne olur bana dua edin geri gelsin ama pişmanlıkla.Allah rızası için.çok çaresizim.Allah hepimzin yardımcısı olsun kardeşlerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin farklı bir derdi var bu dünyada ama evlilik bambaşka bir şey evlenmeden kimsenin iç güzelligini anlayamazsin bu dünyada aynı manavdan aldıgin bir elma gibi saglamsa doyamaz ama içinde kurtları varsa kurtları temizler öyle yersin fakat evlendigin insanin yanında dolaşan kurtları temizlemek zor ömürünün bitmesini beklersin benim bir nişanlım var Allah mutlu huzur sağlık dolu bir hayat versin hayırlısı ile olsun sende dua et kardeşim hayırlı insanlar çıkarsın karşına hayat zengin olsanda çok zor fakir olsanda ben Allaha şükür ortadayım bir evim olsun diye çırpınıyoum elimden geldigince Allah beni mahcup bırakmasın sevdim kız hem benden fazla tahsilli hemde ailesinin durumu benden daha iyi hayat uzun ilerde batarmıyı çıkarmıyım bilmem ama Allah o kadar çok güzel ki bu dünya ne ki yalan diyorlar ama çok seviyorum nişanlı mı annemle aynı derece bir tık daha fazla sevmek isterdim annemin bin tık üstü var o da yüce Allah

      onun için belki her anne iyi olmaz ama Allah herkese benim gibi bir ana versin bu dünyada ve ondan daha fazla kimseyi sevmesin bu geçici dünyada

      Sil
    2. Sen uzulme prenses o seni hic hakketmemis Rabbim daha iyilerini cikarsin karsina

      Sil
    3. Ayni durum evelenecegim adamla oldu. Ama ailem izin vermedi. Neymiş sen okumussun o okumamis ya ben napiyim ben onu sevdikten sonra. Oda bana desiki haklilar beni istemediklerini basindan biliyordum diye. Sindi konusmuyoruz ama insallah barişiriz

      Sil
  11. o kişiye hiç gelmiyorum bile dediğin gibi Allah görüyor ve elbet bir gün bu yaptığını çıkarır ondan. sana gelelim. ben ne yaptım diyosun ya ben sana söyleyim. 1- aşkından ölüyor bile olsan senin ailene hiç kimsenin laf söylemeye hakkı yok. ailene laf söylettirmen yanlış. 2- bunu yapan bir insan ve ailesi bir gün pişman olup yanına af dilemeye gelse tekrar aynı şeyi yapmayacağı ne malum? 3- sana göre ve dine göre yanlış olan el ele tutuşmayı kaybetmemek için yapman yanlış. sonuç olarak hem dininden taviz verip günaha girdin hem de adamı kaybettin. 4- sevginin gözlerini kör etmesine izin vermen yanlış. çünkü adam direk aileci ki bu çok yanlış. seninle ailesi arasında köprü kurması ne seni ne de ailesini kırması lazım. sonuç olarak dik dur çaresiz olacak bir durum yok. demek ki bu senin için hayırlı değilmiş. senin aileni çok sevdiğini, kıyamadığını biliyorum bu nedenle başkalarının ailene laf söylemesine izin verme. şunu unutma ki sen güçlü durur prensiplerinden taviz vermezsen kimse seni bu denli incitemez. Allah yolunu açık etsin kardeşim...

    YanıtlaSil
  12. Allah ne muradınız varsa versin...
    Vallahi de Billahi de Duam kabul edildi kurban olduğum Allah tarafından.
    Duamı söylemek istemiyorum, bereketi kaçmasın diye. Ama şurası kesindir ki,
    Rabbimiz gerçekten içten okunan duaları kabul ediyormuş...

    YanıtlaSil
  13. banada dua edin lütfen allah rızası için benim telafi sınavlarına girmemem için dua edin lütfen kaldığım dersten geçmem için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlayacağım şimdi duayı okumaya sende inşallah kaldığın dersten geçersin Rabbim sağlıklı huzurlu sevdiklerinle birlikte güzel bir gelecek nasip eder inşallah. Sende dua et benim de dualarım kabul olsun cahillik ettim bir kaç sefer namazımı boşladım dualarım kabul olmasına rağmen nankörlük ettim şuan zor bir durumda zor bir dönemden geçiriyorum dua edin de rabbim affetsin beni dualarım kabul olsun

      Sil
    2. Merhaba duan kabul oldumu. Bende ayni dertteyim. Not ortalamamin yuksek olmasi icin duayi okuyacamda. Acaba seninki kabul oldumu

      Sil
  14. Benim için de okur musunuz lütfen üniversite sınavını giricem yeşim kızı ceren bu sene 420 ile 450 arasında hangisi daha hayırlıysa onu alsın diye

    YanıtlaSil
  15. Ne olur bana dua edin bn nişanlımdan ayrılmak üzereyim ama istemiyorum ayrılmak günlerdir gece gündüz dua ediyorum Rabbime geri dönsün diye aglıyorm

    YanıtlaSil
  16. Benimde sizden ricam bana da dua edin adım dilara yarın Teog puanları açıklanacak 400 veya 450 arası alıp istediğim liseye gitmem için okuyup bi meslek sahibi olup ailemin emeklerinin karşılığını vermek istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Hocam Allah razı olsun sizden.Şimdi duaları okuyup dileğimi diledim.Dilerim rabbim hakkımda hayırlısını versin.

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle ALLAHIN selamı üzerinizde olsun siz degerli müslüman kardeslerim. Evt en hayırlı dua once baskalarına edilen duadır makbuk olan budur.ben herzamn duama baslarken once baskalrına dua edrm ve sımdı ALLAH rızası ıcın sızden ricam ne olur benım ıcınde dua edın.ben esmden ayrılakı 8yıl oldu o evlndı ama ben bır trlu evelnmyrm hayrlsını dılyrm hep smdi hytma bıri girdi ilk kez. Bukadr kalbm ısındı bırıne ve onunda bana karsı askla sevgyle bglanmsını diliyorum ne olr sızde duanızı esırgemyn benden okuyanların RABBIM muradlarınıda kabul etsn ınsallah

    YanıtlaSil
  19. Banada dua edin lütfen hocam lütfen banada dua edin çok çaresizim allahım dualarımı kabul etsin inşaallah

    YanıtlaSil
  20. Iyi aksamlar bu dua gercekten oluyomu acil lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİM DUAM GERÇEKLEŞTİ KARDEŞİM ALLAH İNŞALLAH SENİNKİNİDE GERÇEKLEŞTİRİR

      Sil
  21. Bizim evimiz satilicak ve köye yerlesicez allahtan dilegim sıkıntilarimizdan kurtulup evimizi satmayız insallah evimizi satip koye yerleameyiz insalalh nour dua edin nolur :(((

    YanıtlaSil
  22. İnsallah herkesin duası kabul olsun.İnşallah benim dualarımda kabul olur

    YanıtlaSil
  23. Allah im herkesi n duasını kabul etsin inşallah ve şunu da söylemek istiyorum kenzul ars duasi çok etkili her okuduğum da her duam kabul oldu hemde hemen tavsiye ederim allah ne muradıniz varsa versin bana da dua etmeyi ihmal etmeyin lütfen

    YanıtlaSil
  24. Lutfen banada dua edin cok istedigim bi lise var ve iki senedir oraya gidebilmek icin dua ediyorum Allah rizasi icin banada dua edin bana dua edn herkesin dualari kabul olur insallah ismim neslihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ettim kardeşim,Allah kabul etsin inşallah...

      Sil
    2. bende seninle aynı durumdayım inşallah kabul olur duan benimkide

      Sil
  25. allah tarafindan arkadaslar ne diliyorsaniz dilegin! bol bol dua edin ama en icten edin!

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar öncelikle inşallah hepimizin duaları kabul olur.benim çok istediğim bir dileğim var istediğim liseye gidebilmek fakat ailem benim fikirlerimi dinlemeden kendi istedikleri liseye yolluyorlar ben bu duruma gerçekten çok üzülüyorum beni anlamalarını istiyorum.benim yaşadığım bu durumu bi ben bide yüce rabbim bilir hergece istediğim liseye gidebilmek için dua ediyorum bazen bunu çok düşündükçe moralim bozluyor ve ağlıyorum sağlıktan sonra bu dileğim inşallah kabul olur sizden ricam benim içinde dua edermisiniz allah rızası için şimdiden çok teşekkür ediyorum bende okuyabildiğim yorumları okudum rabbim inşallah sizin dileklerinizide gerçekleşitirir şimdiden allah razı olsun arkadaşlar inşallah dileğim ve dilekleriniz gerçekleşir

    YanıtlaSil
  27. Bana cok dua edin Allah rizasi icn duaya cok ihtiyacim var rabbim bir kapi acsin.

    YanıtlaSil
  28. İnşallah duam kabul olur benim için çok önemli herkes kabul oldu diyiyor bakalım

    YanıtlaSil
  29. inşallah hepimizin duası kabul olur

    YanıtlaSil
  30. Amin allah herkesin duasını kabul etsin

    YanıtlaSil
  31. 2 Gün sonra lise için tercih sonuçları açıklanacak lütfen dua edin de K.Maraş İmam hatip lisesi gelsin Allah herkesin duasın kabul etsin
    BİR DE DUALARINIZIN KABULÜ İÇİN 100 KADİR SÜRESİ VEYA DA 1000TANE NASR(İZA CAE...) OKUYUN İNŞALLAH İŞİNİZE YARAR BİR FAYDAM OLUR

    YanıtlaSil
  32. Allah herkesin duasını kabul etsin. 2 Gün sonra lise için tercih sonuçları açıklanacak lütfen dua edinde K.Maraş İmam hatip lisesi gelsin
    1000 NASR (İZA CAE)VEYA 100 TANE KADİR SURESİNİ OKUYUN DİLEK VE DUALARIN KABULÜ İÇİN BİR FAYDAM OLURSA EĞER ÇOK SEVİNİRİM DUALARINIZ KABUL OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH hepimizin dualarini kbul etsin insallah sizdenden ricam benide dualarinizdan eksik etmeyin lutfen simdiden ALLAH razi olsun

      Sil
  33. Allah herkesin duasını kabul eder İnşallah hepinize mutlu huzurlu günler nasip etsin benim içinde duanızı esirgemeyin lütfen üniversite 2 öğrencisiyim babam milletin dolduruşuna gelip beni okuldan alacakmış inşallah bu kararından vazgeçer ve bu zor günlerimden kurtulurum

    YanıtlaSil
  34. Bu 7 kere okunan cuma gece okunurmu ve ezberemi ayrıca namazsız olurmu lütfn cevaplayın çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  35. DUASI KABUL OLANLAR HANGILERINI VE NASIL OKUDULAR

    YanıtlaSil
  36. Kader beni birisiyle karsilastirdi sevdirdi vede istemeye gittik kiz annesinden babasinfan o kadar çok korkuyorki ağzını acamiyor ve istemeye gittiler annemler evden kovulmakdan beter ettiler gün geçti babası aradı aileme ağzına geleni aktardı ardından beni aradı iki dünya bir araya gelsede sana kizimi vermem dedi küfürler etti kendiside hafizdir siz kimsinizde kizimi vercem size dedi namaz kiliyomusunda neysin kimsin diye hakaretler etti halbusaki abdestimi alır namazimi kilarim ve şuan ne sesini duyabiliyorum nede mesajini alabiliyorum teli bozuk ve babasından tel alamiyor eve hapis kaldı aklım fikrim beynim durdu adeta daima dualar ediyorum yaradana dualarimin kabulu için her duamda göz yaslarina boguluyorum çok zor bir durum Allah kimsenin başına getirmesin bu olayları insan gercekdende çaresiz kalıyor şuan ben gibi ne yapacagimi ne dusunecegimi bilemiyorum hep dua ediyorum elimden başka bir şey gelmiyor Allah kimin ne muradi varsa versin

    YanıtlaSil
  37. İnsallah herkesin duasi kabul olur bende kotu huylarimdam kurtulmak icin dua ediyorum birde kpss ve ygs sinavlarim icin sizde duaa edin bana nolur hepimizden Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  38. bende birini seviyoruhemde cok 5yil oldu bugun ama soyleyemedim oda beni cok seviyo ama onun hic yuzune bakmadigim icin hic bir sey soyleyemeden mezun olduk bitti gitti iste seni seviyorum deseydi bile ben soylemezdim cunku zinadr haramdr ama Rabbim bilioki onu hic unutmicam hakkimiz da hayirlisi olsun

    YanıtlaSil
  39. Benim için de dua edin nolur ya adım Ebru. Çok büyük bir haksızlığa uğradım ve en güvendiğim kişi tarafından terk edildim ailevi sorunlarım da var ve üniversite sınavına hazırlanıyorum çok zor bir dönemden geçiyorum gerçekten Allah biliyor ya cidden haksızlığa uğradım canım acıyor ya lütfen benim için de dua edin bir müslümanın başka bir müslüman kardeşine dua etmesi çok sevapmış beni de eksik etmeyin duaları kabul olsun günahları affolsun diye dua edin lütfen.

    YanıtlaSil
  40. Hamileyim bebegimin saglikli olmasi icin sizlerden dua istiyorum.sonuclarimin olumlu gelmesini nasip et allahim su mubarek gunde peygamberimizin yuzu suyu hurmetine. aminnn.

    YanıtlaSil
  41. Allah rızası için bana dua edin ailem zorla istemediğim biriyle evlendirmek istiyor ve cok üzerime geliyorlar nolur dua edin bana..

    YanıtlaSil
  42. 23 yasindayim 50 bin borcuum var nere gitti nasil oldu inanin bilmiyorum oylesine biktimki oylesine daraldimki oylesine bunalimdayimki inanin ne harf nede sayfa sayfa yazi anlatir yasadigim kabuslari dertleri umutsuzlklari skintilari isyanlari -, alkole tobe ettim herseye daha dogrusu ozumde zaten iy bir insanim hamdolsun fakat hic bi duam kabul olmadi olmuyor artik kafayi siyirmak uzreyim duasi kabul olan mumin kardeslerim buyuklerim muhammet askima bana dua edin ne dym ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seninle aynı durumdayım kardeşim Rabbim ikimize de yardım etsin

      Sil
  43. Allah temiz niyetle dua eden herkesin duasını kabul etsin inşallah amin

    YanıtlaSil
  44. Selamin aleykumm alllah hepinizden razi olsun benim de bu dualar sayesinde bircok dilegimm gerceklestui allahima sukurler olsumnn 1 hatta 2 ay boyunca her gun ve her persembe gecesi ozellliklede ramazan ayinda persembe gecesi hacet namazi kildimm dualarimi okudumm yatimm allaha da inanarak tabii :) 1 veya 2 yildir olmuyan sey ustuste allahtan bu guzel dualarla istedigimm icin olduu sabahinda kalktigimda duami yasadimm tamda istedigimm gibi oncellikle inanc ve zaman lazim boyle seyler allah hepinizden razi olsun

    YanıtlaSil
  45. ARKADAŞLAR MERHABA
    ben aile yönünden çok acılar çektim.. annem 10 günlükken bırakıp gitti babam ise başka bi kadinla evlendi ve sonra o kadın hep beni dövdü ozmnlar 6 yaşındaydm... babaannemi anne dedemide baba biliodum. Babamıda abim zannediyodum.. kadın nie beni dövüyo naptımki ben diyodum hep.. bilmiodum ozmnlar .. babam işe giderken döverdi geldimi canım kızım derdi seveddi. Küçüktüm diyemezdimki beni dövüyo diye. Ama bi gün babam gördü beni dövdüğünü ve boşandılar... 1. Sınıfa gidiyodum okuma yazma öğrendim ve kimliğimde abimin adı ve bi başka kadın yazıyodu dedim allah allah kimliğimde nie bu yazıo. Annem (babaannem) in yanına gittim dedim anne bu nie yazıo. Oda karışmış hastanede . Dedi inandım.. 4. Sınıftım abim yani babam yine bi kadınla evlendi fln. Benim yanima geldi 3 hafta sonra. Kadın bana abimin babam oldugunu annemin babaannem olduhunu anlattı anneminde beni bırakıp gittiğini anlattı ve bende ağladım şoka girdim sonra babaannemin yanına gitti anne bu abla bana bole anlattı doğrumu dedim. Hayır inanma yalan dio fln dedi. Babaannem o kadınla konusmadı ve . 6. Sınıfda öz annem okuluma beni görmeye geldi okdr korktumki beni götürcek die. Bidaha gelme istemiyorum dedim. Ama o sarıldı öptü beni nie beni bıraktın gittin ne suçum vardi benim ? Naptım sana? Dedim. Ben bırakmadm kızım onlar kovdu beni dedi. İnanmadm. Ve bir erkek kardeşimin olduhunuda soledi şaşırdım .. kovdum.. ve 8. Sınıfım şuan son sınıfım bu hayatım yüzünden hiç okuluma asılamadm 6. Sınıfım kötü geçti 7. Sınıfım teşekkürle 8.sınıfdaym suan teog kötü geçti ... sizde müslümansınız dininiz yerinde ve namazınızda niyazınızdasınız bu hayatta cok seyler gördüm ... namazdan sonra dua edersiniz kendinize nolursunuz bende bi sağlık lisesins gidip hemşire olmak istiorum dua ediyorum ama lütfen bu hayattan kurtulmam için okumam kendi ayaklarımın üzerinde durmam lazım.. nolursunuz allah aşkına .. allah rızası için sadece dua istiyorum sizden.. lütfen tek isteğim sizden dua. Ve allahtanda bu dileğimi gerçekleştirmssi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb fıstığım üzme kendini Allah büyüktür de...önüne bak.ben hemşireyim madem çok istiyorsun hemşire olmayı senin içinde dua edicem.ama önce derslerine asılıp Allahın izniyle yapıcam de...kün fe yekun...ol der oluverir...

      Sil
  46. Hocam sizi cok seviyoruz

    YanıtlaSil
  47. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Kardeslerim siz Allaha yalvaripta yürekten isteseniz o tüm dualarinizi Kabul eder insallah.. selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  50. Bn birini çok sevdm oda beni çok sevdi ama bisüre sonra ayrıldk ve şuan hala onu seviyorum ama aramıza birileri giriyor başka kızları görünce bnden fazgeçiyor.bunun için hangi duaları okumam gerekiyo lütfen bana yardmcı olurmusunz??

    YanıtlaSil
  51. allhn bereketi ve rahmeti üzerinizde olsun arkdşlar ben 1 sene birisinle konştum ve bn onu cnmdan cok sewdm ama o hic bişey yok ken bi bıraktı ve git ben hep allah duam dır allah bigun onu benim aygma getiri ve bndn özrdlr diye ve bn hep ona namazn üstndeykn bedua edym allhm onun bna yaşatnın en byuklerin sen onada yaşat ve bni ömrun sonuna kadar untmasn hep aci çeksin ardaşlar allah rızası için bna dua edinde bnden özrdlsn yavarym size ne olur allhm kim ne duası varsa allh kabul edr inşllah

    YanıtlaSil
  52. Arkadaş lar ne olur bana da dua edin birini çok seviyorum ama engeller var dua si kabul olanları hangi duayı okumuş ne olur bana dua edin

    YanıtlaSil
  53. Arkadaşlar 19 yaşındayım ve doktorların teşhis koyamadığı sağlık sorunlarım var Allah rızası için dualarınızı esirgemeyin

    YanıtlaSil
  54. Allahıma şükürler olsunki verilen duayı 100 kez okudum ve dileğim kabul oldu. gerçekten denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız kardesim hangi duayi okudun söyler misin

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  55. üstteki yazıyı yazan adsız kardeşim,nasıl uyguladın acaba Allah için paylaşırmısın kendin nasıl bir yöntem uyguladın veya tüm duası kabul olanlar!ilminizi esirgemeyin lütfen cevap verin.

    YanıtlaSil
  56. Hocam Allah rızası için ben bu dilek dualarını yaptım ve aileme arkadaşlarıma anlattım dilek duam bozulur mu yardımcı olursanız sevinirim ne olur moralim çok bozuk

    YanıtlaSil
  57. Hocam ben aysel rahatsizim dua bekliyorum sikinti var

    YanıtlaSil
  58. Hocam size bir sorum var insan ahiretteyken ve sorgu melekleri gelince kişiyi sorguya çekince ölen kişiye böyle bir sual soruyormu:nerelisin kürtmüsün türkmüsün !!!bu sualin cevabını biliyorum ama bilmeyenler için açıklasanız ...

    YanıtlaSil
  59. dostumu kaybetmenin acısı ve istediğim üniversiteye gidememe korkusu beni yiyip bitirdi.bana dua edin ALLAH müminin mümine duasını kabul eder.

    YanıtlaSil
  60. "Hocam size bir sorum var insan ahiretteyken ve sorgu melekleri gelince kişiyi sorguya çekince ölen kişiye böyle bir sual soruyormu:nerelisin kürtmüsün türkmüsün !!!bu sualin cevabını biliyorum ama bilmeyenler için açıklasanız"

    BÖYLE BİR ŞEY MÜMKÜN MÜ SİZCE,ALLAH YARATTIĞI HİÇ BİR KULUNA SEN TÜRKMÜSÜN KÜRTMÜSÜN DİYE SORMAZ MELEKLERİ VASITASIYLA SORDURMAZ,BÖYLE SAÇMA SAPAN KONULARA TAMAH ETMEYİNİZ!..

    YanıtlaSil
  61. Benimdr duam kabul olsun diye dualarinizi isterim. Allah cumlemizin dualarini kabul etsin.

    YanıtlaSil
  62. Ben birini cok seviyorum ama karsiliksiz bu dua yi okursam kabul olurmu

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar YGS sınavına az kaldı ve bende sınava gircem duası kabul olan arkadaşlar hangi duayı okudularsa yazabilirler mi? ALLAH RIZASI İÇİN LÜTFEN... Bide benim için dua eder misiniz? teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  64. Arkadaşlar cuma günü okunan duayı cuma gününün farklı vakitlerinde 7 şer defa okursak olur mu acaba??

    YanıtlaSil
  65. NİHAT HATİPOĞLU nu çok seviyoruz herkesin duaları kabul olur inşallah

    YanıtlaSil
  66. Bir kere yalniz olmadiginizi bilin. Hep beraberiz. Şuan sikintimiz var, işin içinden çikamayacagimizi dusunuyoruz. Ama Insallah ettiğimiz dualari Allah kabul edecek. Inancinizi hic kaybetmeyin. Benden onceki yorum sahiplerinin ya da bu sayfayi ve yorumlari okuyan herkesin, ayrica temiz kalbiyle dua eden herkesin Allah duasini kabul etsin. Sizden ricam benim bir dileğim var benim için dua edin ve Allahim bana verdiginden kat fazlasini size versin. Ileride bir gun duamizin kabul oldugunun mutlulugunu yasamak umidiyle kardeşlerim.

    YanıtlaSil
  67. Allah razı olsun, www.dualarimiz.org

    YanıtlaSil
  68. Arkadaşlar Allah Rızası için sorularımızı yanıtlayın lütfen size çok ihtiyacımız var.Kabul olan dilekleriniz için hangi duayı okuduğunuzu paylaşır mısınız??? Çok mutlu oluruz.Gireceğimiz YGS sınavı için dualarınızı eksik etmeyin LÜTFEN!! Allah dua eden etmeyen herkesten razı olsun..

    YanıtlaSil
  69. yasemin cömert13 Mart 2016 01:03

    s.a arkadaşlar bende sevdigimden ayrıldım benim için de okurmusunuz barısalım sevdigimle rabbim dualaırnızı kabul eyler inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdigimden ayrildim insallah sende bende barisiriz nolur bizlere dua edin

      Sil
    2. Bende 6 senemden ayrıldım, 7-8 ay kadar oldu araya biri girdi aslında o kız onu sevmiyor hani vardır ya bazı tipler sevmediği halde sırf hırsından seviyormuş gibi yapar heh o kız da öyle işte benim sevdiğim çocuk onun için herşeyi yapıyor kız yine ayrılmak için bin bir türlü bahane arıyor ama elinde tutmak da istiyor çok değişik neyse uzun lafın kısası ben bu duayı 1 seneye yakındır yapıyorum ve gerçekten inanarak ve içten bir şekilde dua edince kabul oluyor birazdan yine aynı duayı okuyacağım sizin için de dua ederim sizden de tek ricam benim için de dua edin ben gerçekten haksızlığa uğradığımı düşünüyorum Rabbim de az çok içimi kalbimi biliyor. Başkası senin için dua edince daha çabuk kabul olurmuş hayırlı değilse de Rabbim hayırlıya çevirip versin bana yani bana da dua edin :) umarım bir gün buraya benim dualarım kabul oldu mutluluğuyla geliriz

      Sil
  70. bu duaları hergun okusak da kabul olur mu nolur cevab verın bana da dua edermısınız yunusumla ayrıldık onu cok sevıyorum benım kaderıme hayırlı olur ınsallah dualarınızı eksık etmeyın nolur :(

    YanıtlaSil
  71. Allah inşallah dualarımızı kabulan eder

    YanıtlaSil
  72. Allah razi olsun..simdiden okumaya basliyacagim..issallah Allah kabul eder duami

    YanıtlaSil
  73. Allahim sana dua ediyorum bu aciz kulunun dualarimi kabul edersin issallah

    YanıtlaSil
  74. Bnm için de dua eder misiniz 8 yıldır çıktığım canımdan çok sevdiğim kişiyle ayrıldık evlenecektik çok kötü günler geciriyorum allah rızası için dualarla yardımcı olun...

    YanıtlaSil
  75. Annem hasta ben issizim 4 aydir is bulamadim babami da isten cikardilar napacagimi sasirdim dua istiyorum cok zor durumdayim sanki suda boguluyorum ve cirpiniyorum

    YanıtlaSil
  76. Arkadaşlar nolur dua edin 10 yada 9 günden beri kedim kayıp allah rızası için

    YanıtlaSil
  77. Arkadaslar bugun mubarek gun Allah rizasi icin bna dua edin unuverste snavindan 420 puan alsn hayrlisiyla hyirsizsada hayrli olsun dye dua eder misiniz her kim dua ederse Allahm ne duasi ne dilegi varsa kabul etsin cennetinde peygamberimize komsu etsin Amin simdiden dua edenlerden Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  78. Bana biraz karışık geldi gece kıpırdamadan okunacak olan hangisi 7 defa okunacak olan hangisi?

    YanıtlaSil
  79. Bi duada bana edermisiniz dilegim kabul olsun zor gunler yasaiyorumm

    YanıtlaSil
  80. Bide ben hocamla gorusmek istiyorumm

    YanıtlaSil
  81. Ben nisanlimdan ayrildim baya dua ediyorum insallah birlesiriz lutfen banada dua edin en azindan Amin deyin dualrinizi bekliyorumm yaptiginiz ve kabul olanduaniz varsa yaxin lutfen

    YanıtlaSil
  82. Arkadaşlar neden birinizde çıkıp adam akıllı kabul olan dilekleriniz için okuduğunuz duaları yazmıyorsunuz? Yani bu kadar mı zor anlamıyorum kii.. Allah Rızası için diyoruz lütfen!

    YanıtlaSil
  83. Arkadaslar bnde birini cokk seviyodum 1 yil 2 ay kdr konustk ailesini tanidm.sorunlrmz cokk oldu atlattik hakli haksz durumlrda hep alttan aldim.cok ezildm.sirf sevdgm icn dayandm bsy olmz dedim.ayrilmk istdi.hmn bi basksyla konusms.2 haftdr basksi var hytnda onu sevdgini evlnlck bi kiz oldgunu ailesininde onay verdgni soledi.bn nptm ki nptm?. Biliyorm konusmj bile gunah ama inandm sozlerine ymnlrine birkmz bni dedim.bunu ogrendm.telde onurumu kirck sozler soledi.bni onunla kiyasladi..bn bsy ypmmsken kndni hkli goruyo cokk bncil.ama su an bi bsksyla olusu aklima glnce kahroluyorm.rabbime onun icn beddua ettm.kotu yptm biliyorm tovbe eftm so nra.pismann olup lup geri donmsini istyrm.npblrm?...allh rizasi icn soleyin

    YanıtlaSil
  84. Kardeşim sen onu Allah'a havale et ve beddua etme.Emin ol ki o ortada bi sebep yokken bu ilişkiyi bitirmiş ve seni bu kadar üzmüşken yapacağı evliliktende hayır görmez diye düşünüyorum ben.Sen Allah'a sığın Allah'ta senin gönlüne göre birisini karşına çıkarır İnşallah...

    YanıtlaSil
  85. Ailem beni sevdiğime vermiyor 4 senedir ikna etmeye çalışıyorum ama bir turlu ikna olmuyorlar kavuşmamız için bize dua edermisiniz

    YanıtlaSil
  86. Tabii ki dua ederiz müminin mümine duası kabul olur.İnşallah dualarımız aracılığıyla kavuşursunuz birbirinize.sen de bana dua eder misin güzel bi üniversite kazanayım diye .

    YanıtlaSil
  87. Hayallerinin peşinden gitmek istiyorum dualarimiz kabul olur insallah

    YanıtlaSil
  88. Selem ben 28yasindayim esim evini terk etti kiz kardesiyle yaşıyor ben annem de kalıyorum esimi çok seviyorum hep duva edip namaz kiliyorum evine donsun diye biz ayrilali bir buçuk ay oldu hala umudumu kesmedim hep duva ediyorum ne olur sizde duva edin esim geri donsun bi tanede oğlum var herşey evladimiz için

    YanıtlaSil
  89. Gülten abla Allah sabır versin sana.Allah eşini doğru yola getirsin.Allah'ın izniyle eşin doğru yolu bulup evine yuvasına geri döner İnşallah..

    YanıtlaSil
  90. Azcık çalıştır o kafayı27 Mayıs 2016 14:33

    YA BU KADARDA OLMAZ ARKADAŞ,YUKARDA DUA VAR HALA SORUYORSUNUZ NASIL YAPACAĞIZ DİYE;AL GÖZÜN GÖRSÜN BAK OKUSAN GÖRCEN AMA BE SUBHAN ALLAH İNSANI CUMA GÜNÜNDE SİNİR EDERLER TÖVBE YARABBİ
    ''Kullarını bağışlayan onlara cömert olan Allah'tan başka yaratıcı yoktur. Büyük arşın sahibi olan Allah bütün eksiklerden uzaktır. Hamd, alemlerin Rabbi olan Allah'a dır.

    Ya rabbi;Senin rahmetini, mağfiretinin büyüklüğünü dilerim. Bütün günahlardan ve kötülüklerden beni koru. Bütün iyiliklere de beni yönelt. Bağışlanmamış günahımı bırakma ya Rabbi! Sıkıntılarımı gider, rızana uygun olan bütün isteklerimi kabul et. Ey merhamet sahibi olan Rabbim...!''

    Cuma günü hangi saat'e olursa olsun kıbleye yönelik oturup bu mübarek duayı 7 defa okursa dua kabul olurmuş.

    "La ilahe ille ente ya hannanu ya mennenu ya bediussemavati vel erde ya zel celali vel ikram."

    Yatsı namazını kıldıktan Sonra sağ ve sola bakmadan ve kıpırdamadan Konuşmadan.

    7 fatiha Şerif okursa Kişi ve Dileğini söylerse Muhakkak kabul Olur.
    Teheccüt namazları da Çok önemlidir arkadaşlar.
    Çünkü Allah teala deniyor,Kim Teheccüte kalkacak diye.
    Kim ne isteyecek diye.

    O yüzden Teheccüt namazlarıda çok önemlidir.

    Herhangi bir kimse cuma gecesi (perşembeyi cumaya bağlayan gece) her ne hayırlı dileği için olursa olsun 100 kere : "Essalatü ves-selamü aleyke ya seyyidi ya rasulallah huz bi yedi.kallet hileti edrikni." salavat-ı şerifini okursa dileği gerçekleşir, bu dünya ve ahirete ait hayırlı muratlarına erişir.

    BU YAZILANLARI YAPICAN VE ARDINDAN MURADINI YADA İSTEĞİNİ SÖYLEYİP ALLAHTAN HAYIRLISINI DİLEYECEKSİN,HALA ANLAMAYAN VARSA IQ sunu ÖLÇTÜRSÜN BAŞKA YAPACAK BİŞEY YOK ÇÜNKÜ

    YanıtlaSil
  91. ARKADAŞIM O KADARINI BİZDE BİLİYORUZ.BİZİM BURDA MERAK ETTİĞİMİZ ŞEY BİRDEN FAZLA DUA VAR VE ACABA HANGİ DUAYI OKUDULAR DA DİLEKLERİ KABUL OLDU?.YANİ GÖZÜMÜZ KÖR DEĞİL ŞÜKÜR BİZDE GÖRÜYORUZ ORADA Kİ DUALARI SENİN GELİP BURADA TEKRAR KOPYALAMANA GEREK YOK YANİ...Kİİ ŞÜKÜR DUALARI NASIL OKUYACAĞIMIZI NASIL YAPACAĞIMIZI BİLİYORUZ.SADECE HANGİ DUA BU DİLEKLERİ GERÇEKLEŞTİRDİ ONU MERAK ETTİK.BU SENİ BU KADAR SİNİRLENDİRMEMELİ BENCE.

    YanıtlaSil
  92. Canım kardeşlerim Allah hepinizin daha doğrusu hepimizin yardımcısı olsun Dualarınız inşallah kabul olur herkezin kendine göre dertleri var biliyorum şimdiden herkesden tüm Allah yolunda olan kardeşlerim den özür diliyorum.

    Canım kardeşlerim ?
    Benim 3 en fazla 4 yıldır sevdiğim bir kız var tam olarak tarih aklımda değil.
    Biz 2 3 yıl boyunca ailesinden gizli çıktık bir birimizide çok sevdik her zorluğu katlandık o babasın dan amcasın dan dayak lar yedi benim için suçu beni sevmek o yüzden yedi dayağı defalarca ben ise onun için 60 kişinin arasına canım pasına girdim çok sevdik bir birimiz ama ailesi bizi ayırdı kızı okuldan aldılar eve hapis ettiler balkona dahi çıkarmadi lar dün sabah yani cumartesi günü tasindilar bende çok sevdiğim için taksiyle takip ettim adreslerini aldım ama bir türlü kavusamadik 1.5 yıldır yaklaşık nerdeyse % 1 bile olsa yüzünü göremedim sesini duymadım artık kavuşmak iistiyorum Lütfen benim için sevdiğim kız için dua edin kavusalim kızı ailesinden istemedim zannetmryin istedim ama ailesin gözü çok aç olduğu için benden 150.000TL istediler benim maddi durumum musait olmadığı için veremedim olsaydı hemen verirdim Dualarınız lütfen eksik etmeyin dua edin benim ve sevdiğim kız için ALLAH RIZASI ICIN LÜTFEN KARDEŞLER IM DUA EDIN DUA EDEN HERKES BANA VE SEVGIM KIZ ICIN DAHA ÇOK DUA ALSIN DAHA ÇOK DUASI KABUL OLSUN AMIN kardeşlerim Dualarınız eksik etmeyin lütfen herkese teşekkür ederim çok sağolun dua eden etmeyen herkesden Allah binlerce kez razi olsun ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..

    YanıtlaSil
  93. Nolur bana dua edin kpss sınavına gireceğim çok önemli benim için. Allahım herkesin gönlüne göre versin inşallah.

    YanıtlaSil
  94. Bulundugumuz yerden tasinmak zorunda olduk ve ben buradaki arkadaşlar imi ve okulumu cok seviyorum ve gitmek istemiyorum .. bende dualarimi okuyacagim nolur sizde bnm icin du edin. ....

    YanıtlaSil
  95. hepimizin duaları kabul olur inşaallah benim için de dua edin arkadaşlar teşekkürler

    YanıtlaSil
  96. Benim oglum sınava girecek salı gūnū ne olursunuz dua edin din kardeşlerim Allah rızası için beyhan oglu Ahmet.

    YanıtlaSil
  97. merhaba arkadaşlar bugün kadir gecesi NE GÜZEL BİR GÜN HEM KANDİL HEM CUMA KADİR GECEMİZ KUTLU CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN ALLAH İNŞALLAH BÜTÜN DUALARIMIZI KABUL EDER.Arkadaşlar benim içinde dua edermisiniz şimdiden edenler için ALLAH RAZI OLSUN ALLAH uzun ömürler nasip eylesin hepimize.

    YanıtlaSil
  98. ben zelal nur dua edin bursluluk sınavını kazsanıyım işallah duanınz kabul olur :) :)

    YanıtlaSil
  99. Merhaba arkadaşlar ALLAH hepimizin dualarını kabul eder inşallah. Ben 18 yaşındayım arkadaşımı çok seviyorum. Ayrılma haddesine geldik. Ben bunları yaşayacak kötü bir şey yapmadım. Onun beni anlayıp tekrar mutlu ve huzurlu olmak istiyorum. ALLAH rızası için dua edin benim adıma...

    YanıtlaSil
  100. Selamaleykum adım Sevim yarın lisans tamamlama tercihlerim başlayacak yerleşmem çok kritik 205 kişi tek alacaklar ne olun dua edin o 205 kişi arasında bende olayım çok ihtiyacım var Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  101. Ordaki yazilanlarin hepsini yapmak zorundamiyiz yoksa birkac tanesini uygulasak kabul olurmu

    YanıtlaSil
  102. meraba arkadaşlar ben 3 ay öncesi birisiyle tanıştım kuzenimin düğününde aile dostumuzun oğluydu biz 3 ay boyunca konuştuk ve ben kolay kolay kimseye alışamam sevemem birisini ama bunda öyle olmadı ben canımdan çok sevdim onu oda beni çok sevdi o almanyada yaşıyor bense antalyada benim için ailesini ikna edip 3000 bin km yol tepip geldi pazartesi günü beni istemeye geldiler ailemde bana bıraktı bende istiyorum dedim verdiler beni ogünün gecesi babam ağlayıp durdu sabaha kadar o ağlayınca bende dayanamadım onu öyle görmeye babamın dediği kızım ben sensiz ne yaparım burda türkiye değilki gitceğin yer almanya her istediğimiz zaman seni göremicez sende bizi göremiceksin oraya gidersen bizi unutcaksın dedi benim annem kanser hastası 2003 yılında allaha şükürler olsun yendi kanseri babamda diyorki şimdi sen gidersen annenin hastalığı artacak sen gelin olmadan 1.2 ay öncesi başlıcak ağlamaya bende onu görünce kötü olcam biz dayanamayız sen bizden daha bikere olsun ayrı kalmadın sen üniversite okumaya bile uzağa gitmedin arkadaşlarında bi gün olsun hiç kalmadın sen bizsiz bizde sensiz yapamayız dedi annem arıyor ben işteyken kzım iyi düşün dedi bende dedim anne ben onu seviyorum ama sizide atıp uzağa gidemiyorum ağlamanıza dayanamıyorum ben inanıyorumki ben onunla mutlu olucam ben oraya ölüme gitmiyorum yuva kurmaya gidiyorum dedim annem ben oraya elin memleketine nasıl gelicem ben uçağa binemem yarın birgün alllah etmye ben ölsem babanın önüne bi kaşık yemek koyamıcaksın orda olursan dedi ben kaç gündür yemek yemiyorum aklıma geldikçe ağlıyorum dedi bende tamam anne dedim olmasın dedim konu kapandı ben eve her girdiğim de balkona çıkıyorum onun oturduğu yer geliyor gözümün önüne oturma odasına gidiyorum aldığı çiçeği görüyorum evin içinde nefes alamıyorum 5 gündür canımdan can gidiyor yemek yemiyorum ağlamaktan harab oldum göz yaşım kurudu inanın kendimi tanıyamaz oldum dayanamıyorum bi yanda ailemm bi yanda o sevdiğim adam iklemde kaldım çok zor hergün bi fazla acı çekiyorum ben sandım ki ailem mutluluğumu düşünür bu kadar ağlamazlar beni verirler sandım ama hiç sandığım gibi olmadı ben gerçekten çok sevdim oda ben bidaha o kapıya ayak basmam sen benim arkamda durmadın aileni seçtin dedi ben senin için geldim dedi dün konustuk son kez ya ben ya ailen dedi ben sana aileni at demiyorum ben seni elimden geldiğince gödercem ailenin yanına kendimde gelcem tek göndermem son kararın ne dedi bana bende bişey diyemedim ben ağladım konuşamadım oda başladı ağlamaya 2 gün sonra gidiyolar ben ne yapıcam arkadaşlar bizim bugün sözümüz olucaktı yüzük takılcaktı ben onu ortada koydum alllah aşkına arkadaşlar allah rızası için bana dua edin ben ona kavuşayım ben gerçekten seviyorum insanın sevdiği olması güzel ama böyle acı çekmesi kötü sevipte kavuşamamak kadr zor bişey yokmuş onu anladım arkadaşlar şimdi sizden tek istediğim herkes benim için lütfen dua etsin ben ona kavuşmak istiyorum benim yanımda sevdiğim olduğu sürece ben bütün zorluklara katlanırım ama yeterki ona kavuşayım allah rızası için lütfen dua edin bana kavuşayım şimdiden herkese teşekkür ederim allah ne muradınız varsa versin...

    YanıtlaSil
  103. eşimi işten çıkardılar bekleyin geri alabiliriz dediler bir haftadır bekliyoruz ömrümüzden ömür gitti duaya çok ihtiyacımız var Allahın izniyle geri almaları için dua eder misiniz...

    YanıtlaSil
  104. Eşimi işten çıkardılar bekleyin geri alabiliriz dediler bir haftadır bekliyoruz ömrümüzden ömür gitti mümünin mümine duası makbuldür dualarımızı esirgemeyen Allahın izniyle işe geri alsınlar 2 yaşında bebeğimiz var evimiz kira çıkmazlardayız

    YanıtlaSil
  105. Lütfen bana da edin ben kuran kursunda kalıp allahım ı öğrenmek istiyorum ama annem babam izin vermiyor lütfen dua edin yalvarıyorum allah herkesin duasını kabul etsin benim kinide inşallah ben 5. Sınıfa geçtim allah dua mı kabul eder inşallah.

    YanıtlaSil
  106. Ağlayarak edilen dualar kabul olurmuş ben bunu biliyorum.Rabbimden sonra çok sevdiğik biri var.Namazinda niyazında biri. Bana gerçek sevmeyi o öğretti. Şimdi ise biribirimizle mutluyuz ama kavuşamıyoruz. Neden olduğunu söylemiyim. Oyleki namazin ustunde yalvara yakara, ağlıyarak onu istediğimi biliyorum.Onun aşkından dolu dolu olmuştum Allaha ihtiyacim olduğunu anladım. Namaza başladım. Keşke 5 vakit namaz 50 vakit olsaydı diyorum şimdi. Yetmiyor, yettiremiyorum. Dua ediyorum. Bende dedimki Yüce Allah bir kulun duasını bir diğer kulun hatrına kabul edermiş. Suan burda dua bekleyin herkesin duasini mevlam kabul etsin. Din kardeşlerim Allah rizasi için bana dua edermisiniz....

    YanıtlaSil
  107. bu dilek benim için çok önemli haftalardır gün saymıştım ben yarın için eğer bu yorumu gören varsa benim için dua etsin BUGÜN 13 ağustos cuma günü 2016 ALLAH'IM LÜTFEN YA'RABBİM HAYIRLI OLAN DAHA DOĞRUSUI KENDİLERİ İÇİN HAYIRLI OLAN HERKESİN DUASINI KABUL ETSİN AMİNNNNN!!!!

    YanıtlaSil
  108. Arkdslar benim sevdgim cocukta babasi tarafindan zorla nisan takildi hangi duayi etsem bana geri doner Allah rizasi icin szlerde dua edin stresten kafayi yemek uzureyim:(((((

    YanıtlaSil
  109. Allah kimin ne sıkıntısı varsa gidersin.Rabbim hepimizin dualarını hayırlısıyla kabul etsin.dua paylasımı için teşekkurler.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  110. Yüce Allah kimin ne sıkıntısı varsa gidersin.dualarımızı hayırlısıyla kabul etsin.dua paylasimi icin Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  111. Allah kimin ne dileği varsa kabul eder inşaalah. Ben de istediğim lisenin nakillerde tutmasını çok istiyorum inşallah tutar dua edin bana allah rızası için hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  112. Insallah allahim Benim dualarimida Kabul
    Eder arkadaslar herkezin duasi Kabul olsun

    YanıtlaSil
  113. Merhaba arkadaslar.bende cok sevdigim birinden ayrildim...daha cok yeni 3 gün oldu..ve ben inanilmaz sekilde cok üzülüyorum icim icime sigmiyor..sanki hayat bana dar geliyor.. ben Almanyada yasiyorum sevdigim kiside Türkiyede yasiyor...ben onu görmeye gittim...karsilikli birbirimizi begendik.ailelerimize actik konuyu ve ben 2.kez tekrar ailesiyle bu sefer tansmaya gittim...benim cep telefonumdaki msj lari gördü ama durum bir normal arkadasliktan ibaretti..benim ona bir yanlisim olmadi kesinlikle..aldatma söz konusu bile degil.tabi bu durum ona cok dokundu sindiremedi...ama yinede beni ailesiyle tanistirdi...ona söz vermistim onlarla birdaha dialog icine girmiyecegime...ve benden numarami degistirmemi istedi...okeyledim...fakat bu mumkun olmadi numarami degistiremiyorum bir firma yüzünden...ben bunu kendine güzellikle izah ettim ama o yinede razi olmadi kendisini kaybedecegimi dile getirdi...ben yapamiyorum diye direndim...tabi o benden hep zmn gectikce uzaklasmaya basladi kirginliklar basladi...ben kabul ettirmeye calissamda o hala ayni tavrini devam ettirdi... fakat bir sorunumuz daha vardi onun ailesi beni cok sevdi amma velakin almanyaya gelmesine razi degillerdi kesinlikle...ve bende hemen gidemedigim icin annemi yalniz birakamadigim icin bende gidemezdim herseyimi birakip isimi gucumu..sevdik birbirimizi hemde cok...ve malesef en son konusmamizda son karari bana birakti...bende kara kara dusundum cok sevdim cok ama ona msj attim.olamiycamizi ailelerimizin razi olmadigini uzatmamamiz gerektigini söyledim.ailene oljyacagini soyle dedim. Kendine iyi bak Allaha emanet ol ve Hoscakal dedim...her tartismamizda direnen alttan alan kisi bu sefer oda bana hoscakal dedi... ben o an cok üzüldüm cok agladim dayanamadim... yeni kart aldim numara aldim onu kaybetmeye gönlüm dayanamadi...ona tkr yazdim..numara aldigimi haber ettim... ama o bana artik Yazma bana diye msj atti...bitti tmm mi bitti dedi...ben cok üsteledim cok yalvardim ama o bitirdi...o gördügü msj lari unutamadigini kendi affetsede icinin gönlünün affetmedigini söyledi..konusmak istedim..ama konusmak istemedigini söyledi...cok üzgünüm kac gunlerdir...mahvoldum..
    Nekadar yazsamda dil doksemde artik bana eskisi gibi dönmüyor...israrlarima ragmen bi turlu ikna olmuyor...aileside annesi beni cok sevdigini söyluyor üzülüyor...sevdigim kisi kesinlie bittigini bu yolun dönüsü yok artik diye son msj atti...ben kahroldummm uzuntuden...onu nasil kazanabilirim geri... her animiz gozümün önunden gitmiyor...onu kazanmak istiyorum...28. Agustosda Türkiyeye izine gidiyorum...ve onunla yuz yuze konusmayi düsünüyorum...onun kalbini yeniden kazanmak istiyorum...bu kiz halimle her turlu imkanlari yapmaya hazirim onun icin...eger ayrilmasaydik biz bu turkiyeye gidisimde aileler arasinda söz takmayi dusunuyorduk...simdi bu hale geldi durum...Allaha hep dua ediyorum...edecegim...dilerim oda pisman olur dilerim geri döner ve dilerimki benimle konusur...sizce onu kazanmak icin ne yapmaliyim Dua zaten ilk yaptigim herzaman Rabbimin izniyleher an dilimde...Allah rizasi icin lutfen bana da Duanizi eksik etmeyin...insaAllah kimin sıkıntısı varsa yüreginde Rabbim kabul edip ferahlatsin... Rabbim insaAllah kavustursun...Amin...Allaha emanet olun...

    YanıtlaSil
  114. Allah hakkında hayırlısını nasip etsin dua her kapıyı açar sevdiğin senin için hayırlı bir insansa kavuşmanızı nasip etsin

    YanıtlaSil
  115. Allah herkesin duasını kabul etsin inşallah. Benimde bir dileğim var sınava girdim Allahın izni ile hayırlı bir şekilde sonuçlansin dua edin bende size dua edecem. Kimin duası kabul olur bilinmez. Hayırlı bir şekilde tez zamanda herkes dileğini yaşar umarım. Allah kimseyi darda bırakmasın. Tüm musluman kardeşlerimizin gönlünde yatan muratlarini versin inşallah. İşsize iş hastaya şifaya gönül yarası olana ferahlık versin. Peygamber efendimizin yüzü suyu hurmetine Allah hayırlı kapılarını acsin inşallah. Amin

    YanıtlaSil
  116. Merabalar duası kabul olan arkadaşlar neolur tam olarak nasıl dua ettiklerini bana yazsınlar benimde bir dileğim var sizden ricam dua için bana yardım edin

    YanıtlaSil
  117. Selâmün aleyküm arkadaşlar Rabbim hepimizin duasını hayirlisiyla kabul etsin inşallah. Lütfen benim içinde dua edin. Ben edebiyat okudum.hayalimdi ve Rabbim mezun olmayı nasip etti hamdolsun.Bir sağlık sorunum var hiç bir zaman çocuğum olmayacak... Atanırsam bir çok öğrencim olacak. Onlarla olmak onlara birseyler ogretebilmek benim için aşk. En çok ta doğuda öğretmen olmak. Önümde bir sınavım kaldı. Eger güzel geçerse atanabilirim. Dualarinizda bana da yer verin. Rabbim gonlumuzden gecirdigimizi hayirlisiyla yasamayi nasip etsin inşallah. Yer Gök dua ile...

    YanıtlaSil
  118. Arkadaşlar banada dua edin ne olur hemşire yim ortaogretim kpss ye girecem puanı çok yüksek ama çok çalışıyorum ne olur dua edin Allah hepimizin duasını kabul etsin amin

    YanıtlaSil
  119. selamun aleyküm arkadaşlar benım anlamadıgım sadece cuma gunumu okumalıyız ? allah razı olsun hepinizden dualarınızda yer almak dileğiyle

    YanıtlaSil
  120. MUTSUZ DEDİKİ

    Merhabalar kurban olduğum Allahım hepimizin dualarını dileklerini kabul eder inşallah. Bende eşim için dua ediyorum 19 senelik evliyiz birbirimizi severek evlendik. Fakat şuan ortada hiçbirşey yokken bana karşı hislerinin olmadığını kendisininde bunalımda olduğunu söyleyip duruyor. Başka birisinin olmadığından da eminim çünkü hissetmiyorum .Ama eşim bana karşı gerçekten çok soğuk . Arkadaşlar banada lütfen dua edin. Eşimin eskisi gibi davranmasını ve beni tekrar sevmesini diliyorum. Allah hepimizin dualarını dileklerini kabul eder inşallah.

    YanıtlaSil
  121. ALLAHIM HEPİMİZİN DUA VE DİLEKLERİNİ KABUL EDER İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  122. Nolirsunuz arkadaşlar hepinizeyalvarıyorum banada dua edin lütfen mahallemizde kavgalı olduğumuz biri var gitmesi taşınması için dua ediyorum sürekli gitmiyor kendi evimiz bende gidemiyorum imkanım yok hiç huzurum yok öyle kötü durumdayımki tahmin edemezsiniz.Nolur banada dua edin gitsin taşınsın çok kötü insanlar :-(

    YanıtlaSil
  123. merhabalar allah rızası için bana ve evladıma dua edermisiniz ben her nefesimde ediyorum ama biliyorum ki kulunun kuluna duası kabul olurmuş ben3 yıl önce eşimden ayrıldım ve 2 çocuğum var kızım 11 oğlum 9 yaşında küçük yaşta bir evlilik yapmıştım ailem ayrılmamı istemediği için çocuklarımı kabul etmediler abimlerle bir otuyodular çocuklarımı alamadım çalışmıyordumda ben ayrıldıktan sonra kızımın şeker hastası olduğunu öğrendik hafta sonları yaz tatillerinde hep yanımdalardı sonra evlenmek istediğimi söyledim çocuklarıma önce tepki gösterdiler ama sonrasında kabullendiler nişanlandım kızımda kabullendi ama tabiki kim ister babasının yerine başka bir adamı kızkanıyordu tabiki normaldi de evlendim ama şuan oğlum konuşuyor ama kızım beni istemiyor konuşmuyor göremiyorum duanızı istiyorum ne yediğimi ne içtiğimi biliyorum ben bir anneyim onlarsız yaşayamam onların herşeylerini ben alıyordum çünkü baba yetişemiyor çocuklarıma içim yanıyor çok zayıflamış yavrum allah rızası için duanızı esirgemeyin bu dilek duasını bende edicem inşallah rabbim kabul eder

    YanıtlaSil
  124. Selâmün aleyküm allah rızası için bana ddua edin ben 1 yıldır nişanlıyım ve eşim yurtdışında yaşıyor ve onun yanına gitmek istiyorum ama halen vizem çıkmadı allah aşkına vizem hemen çıksın diye dua edermisiniz mümin kardeşlerim çok ihtiyacım var dua eden etmeyen herkesten allah razı olsun Allahu teâlâ dualarınızı kabul eylesin amin

    YanıtlaSil
  125. Selâmün aleyküm mümin kardeşlerim allah rızası için bana dua edin ben 1 yıldır nişanlıyım ve eşim yurtdışında yaşıyor ve onun yanına gitmek istiyorum ama halen vizem çıkmadı allah rızası için dua edin çıksın hemen dua eden etmeyen herkesten razı olsun

    YanıtlaSil
  126. Ben bir anneyim yavrularimin rahatsizligi icin dua istiyorum muminin mumine duasi kabul olurmus dualarinizi esirgemeyin Rabbim herkezin yavrularini ve benimkileride bagislasin amin

    YanıtlaSil
  127. Selamu aleyküm hocam lutfen yardim edin sevgilimden ayrildim onu çok seviyorum dua ediyorum bi türlü kabul olmuyor acaba yanlışmi kılıyorum hocam lütfen yardım edin kendimi öldürmeye bile çalıştım ama olmadı lütfen yardım edin nolur hoca Arkadaşlar duaları kabul olan herkesen sesleniyorum Allah aşkına bana dua edin sevgilimden ayrıldım nedensiz beni bıraktı nolur bana dua edin Allah aşkı için çok çaresizim nolur arkadaşlar dua edin

    YanıtlaSil
  128. Selamü aleyküm arkadaşlar adım bahar sevgilimden ayrıldım nedensiz bi anda bıraktı beni nolur bana dua edin ben onu çok seviyorum nolur arkadaşlar burdan Remziye hanıma ve Kaan yılmaz kardeşlerim sesleniyorum nolur benim içinde dua edin lütfen nolur Allah aşkı için lütfen Allah hepiniz yardımcınız olsun inşallah hepiniz duası kabul olur

    YanıtlaSil
  129. Selamun Aleyküm, Benim de Yaradan mevlamdan bir dileğim var, Lütfen dualarımızda mümin kardeşlerimize de yer verelim. ALLAH’IM HERSEYİN HAYIRLISINI NASİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  130. Allah hepimizin yardimcisi olsun duaya cok ihtiyacim var dilegimin gerceklesmesi icin banada dua edin

    YanıtlaSil
  131. Bana da dua edin inşallah sıkıntılarım var Allah herkesin yardımcısı olsun mutlu bir evliliğim var ama bulunduğum yerde oturmak istemiyoruz kaynanam kayınbabam istemiyorlar taşınmamızı sürekli korkutuyorlar başka yerde nasıl geçineceksiniz diye.10 yıldır altlı üstlü oturuyoruz ben bıktım artık daha fazla beraber oturmanın sorumluluğunu taşımak istemiyorum kimsenin üzülmesini de istemiyorum çok iyi niyetli olduğum için üzülen hep ben oluyorum nolur bana da dua edin Allah razı olsun inşallah hepinizden

    YanıtlaSil
  132. Benimde sizden ricam bana da dua edin adım Demet yarın Teog sınvavına girecem 400 veya 450 arası puan alıp istediğim liseye gitmem için okuyup bi meslek sahibi olup ailemin emeklerinin karşılığını vermek istiyorum.lütfen. Dua edin.

    YanıtlaSil
  133. Selamü aleyküm arkadaşlaradım reyhan sevgilimden ayrıldım birbirimizi çok seviyoruz ama ailem onunla birlikte olmamı istemiyor nolur bana da dua edin Allah hepimizin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  134. Selamü aleyküm arkadaşlar benim sizden ricam bana da dua edin Allah rızası için adım bahar çok ihtiyacım var lütfen bana da dua edin ALLAH HEPİMİZİN DUASINI KABUL ETSİN AMİN İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  135. SELAMÜ ALEYKÜM ARKADAŞLAR NOLUR BANA DA DUA EDİN ÇOK İHTİYACIM VAR SEVDİĞİMDEN AYRILDIM ADIM BAHAR NOLUR BANA DUA EDİN ALLAH RIZASI İÇİN ARKADAŞLAR ALLAH HEPİMİZİN DUASINI KABUL ETSİN AMİN İNŞALLAH YARABBİM

    YanıtlaSil
  136. Hocam Allah razi olsun sizden ismim nuray banada şifa duasi okurmusunuz




    YanıtlaSil
  137. Sizlerden dua istyorum 22 yaşındayım ve tip1 diyabete yakalandım 5 ay önce 7 aylık evliyim çocuk istyorum ama olmuyor bana dua edin lutfen şekerden dolayı olmadıni düşünmeye başladım artık 😭😭😭

    YanıtlaSil
  138. Allah hepiniz duasını kabul etsin.inşallah bende bu duayi okudum.dua ettim inşallah benimkide kabul olur.burda olan herkesden duamin kabul olması içinde sizden dua istiorum.duamin kabulünde söz arkadaşlar size bildirecem bu sayfadan a.e.o

    YanıtlaSil
  139. Bu dualara inanıyorum bende uyguladım bu duaları evlenmek için ve evlendim şimdide çocuk için okycam Rabbim inş kabul eder ins bi evlat sahibi olmayı nasip eder 🙏ins hepinizin dualarına kabul olur biranonce🤗

    YanıtlaSil
  140. Bu dualara bende inanıyorum okuyorum yaklaşık 2 aydır değişen bir şey yok ÖZGE IŞIK LÜTFEN NASIL YAPTINIZ BU DUALARI LÜTFEN BANA DA OKUYUN ADIM BAHAR BENİM DUA İHTİYAÇIMF VAR LÜTFEN MESAJIMA CEVAP VERİN.

    YanıtlaSil
  141. Merabalar ben suan bosanma surecindeyim gittim bi kaç kişiye onu aldattim dedim ve cok kötüyüm onu çok seviyorum dayanamıyorum. Nolur dua verin askin dan olcem çok caresizim yardım edin bana

    YanıtlaSil
  142. Allah herkesin duasını kabul etsin sonra benimkinide kabul etsin benim tek dilegim bir bebegim olsn anne olmak allah inşallah herkesin duasini kabul ader AMIN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnn bende anne oolmakkkk istiyorummmm

      Sil
  143. ben bir sene asker yolu bekledim öyle güzel hayaller kuruk ki askerden sınra seni alcam dedi ve ben hiç görmeden sevdim onu yüzü nasıldır bilmem kokusu nasıldır bilmem ama sevdim şimdi de benden uzak ilgilenmiyo r ama sabahlara kadar arar diye bekliyorum ne olur kavuşayım sevdiğime her gece ağlamaktan hastanelere düştüm dua edin ağzı güzel biri amin deyin nolurrrrrrr

    YanıtlaSil
  144. Benim bir sorum olacaktı bilgisi olan yanïtlayabilirmi..
    Zeytin yapragina dilek diye bir sey var heralde ygs sınavının iyi gecmsini dileyenler var vs bu gunahmı ( buyuye mi girer )

    YanıtlaSil
  145. arkadaşlar yatsı namazı derken perşembe günü olan mi yoksa her yatsı namazında da mi olur

    YanıtlaSil
  146. arkadaşlar kıpırdamadan derken ellerimizi acmayacakmiyiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum İçin Teşekkürler...

DUALAR

Aşık Etme Duası (Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua)

Sizlerden gelen sorular; Nihat HATİPOĞLU aşık etme duasını paylaşır mısınız?, ayetel kürsi ile aşık etme duası var mı?, aşık etme duası 14 gün, anında aşık eden dua var mı?, çok tesirli aşık etme duası paylaşır mısınız?, aşık etme duası mishakal, deli gibi aşık etme duası var mı?,en etkili aşk duası paylaşır mısınız?,  denenmiş  birini kendine aşık etme duası var mı..?  şeklinde soruluşmuş sorulardı. Tüm bu soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Allah ettiğiniz duaları kabul etsin inşallah. Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua-Nihat HATİPOĞLU BİRİNİ KENDİNE AŞIK ETMEK İÇİN DUA (BÜYÜ DEĞİLDİR) ; Erkeği Aşık Etme Duası-Kızı Aşık Etme Duası: Kuvvetli bir celbiye için uygulamadır. Bizzat denenmiş bir uygulamadır, herhangi bir yapılış zamanı yoktur, önerilen okuma düzeni bir hafta boyunca günde 1 defa okumaya niyet etmedir fakat genel anlamda bir hafta dolmadan hacetimiz görülmüş olur. (14 gün okumada ise okumadan sonra 40 gün başka bir işlem ya da okuma yapılmaması

Kumardan Kurtulmak İçin En Etkili Dua

Sizlerden gelen sorular; Kumardan kurtulmak için ne yapmalı?, Kumar bağımlılığından tamamen kurtulmak mümkün mü?, Kumar bağımlılığı nasıl tedavi edilir?,Kocami kumardan KURTULMAK için dua paylaşır mısınız?, Cübbeli Ahmet Hoca kumardan KURTULMAK için Dua, kumardan kurtulmak için Esmaül Hüsna, Kumardan kurtulma duası Diyanet, Kumardan korunmak için okunacak dua, Sanal kumardan kurtulma yolları, kumardan kurtuldum... SORU:  Kocamı kumardan kurtulmak için dua paylaşır mısınız? CEVAP : “Bismillahirrahmanirrahim. Ya eyyühellezine amenu innemel hamru vel meysiru vel ensabü vel ezlamüricsün min ameliş şeytani fectenibühü lealleküm tüfl i hun innema yüriydüş şeytanü en yükaa beynekümül adavete vel bağdae fil hamri vel meysiri ve yesuddeküm an zikrillahi ve anis salati fehel entüm müntehun. Ve etiy’ullahe ve etiy’ur rasule vahzeru. Fe in tevelleytüm fa’lemu ennema ala resunlinel belağulmübin. Allahümme huz hubbül hamri vel meysiri bihakkı kelamukel kadim ve rasulikel kerim ve bielfi elfin la h

Aşırı Şehvetten Kurtulma Duası

Her ne kadar Allah (azze ve celle) bunu fıtrî olarak zevk ve lezzet gibi hediyelerle birlikte vermiş olsa da kişi bu hissi kontrol altında tutmadığı taktirde hem dünyâ hem âhiret cihetiyle zor durumda kalacaktır. Fikri haram, bakışı haram, meylî haram olan kişi zinâ gibi büyük bir günahla karşı karşıya gelecektir. Bedenen bunu yapmasa da uzuvları ile bir bakıma zinâ işlemiş olacaktır. Peki bu histen nasıl kurtulacağız? Şehvetten Kurtulma Duası Bismillahirrahmanirrahim, Allahumme yâ senede men lâ senede lehü. Ve yâ zuhre men lâ zuhre lehü. Ve yâ câmi’eşşettâti. Ve ya râhimel emvâti. İrhamni rahmeten tuğninî biha an rahmeti men sivâke. Allahumme lâ emlikü linefsi nef’an ve la dârren ve lâ mevten ve lâ hayâten ve lâ nüşûran. Allahumme vessî’li fîmâ rezaktenî. Ve bârik li fîmâ ve hebtenî. İnneke alâ külli şey’in kadîr. Ve lâ tusallit aleyye bizünûbi men lâ yerhamunî yâ erhamerrâhimîn. Verzuknî hayre’ddünya vel âhireti yâ Rabbel âlemîn. İlahi, in afevteni fe lâ yenkusu fî mülkike şey

Gece Banyo Yapmak Caiz mi?

Gece Banyo Yapmak Caiz mi? Sizlerden bu konuda bir çok mesaj aldık, "hocam gece cinlerin ve şeytanların vakti olduğundan banyo yapılmaz mış" veya "akşam ve gece sabaha doğru banyo yaptığında şeytan dokunur,aklını kaybedebilirsin diyorlar bu ne kadar doğru" tarzında  bir çok soru aldık. Evet,gece banyo yapabilirsiniz,bunun için her hangi bir sakınca yoktur,kuran-ı kerimde gece banyo yapmayınız diye bir ayet yoktur,ayıca hadislerde de gece banyo yapmayınız diye bir uyarı yoktur. Size gece banyo yapılabileceğini onlarca örnekle anlatabiliriz ama gece banyo yapılmaz konusunun ne kadar yanlış olduğunu göstermeye tek bir örnek bile yetecektir. Örneğin; Namaz kılan biri olsun veya namaz kılmayan biri olsun fark etmez cenabet kalma süresi en fazla bir namaz aralığıdır. Buna göre yatsıdan sonra veya gece yarısı cinsel ilişkiye girdiniz-cima yaptınız,gusül abdesti almanız gereken bir durum oldu ama siz uyuya kaldınız bu durumda sabah namazı vaktine kadar yatabilirs

Define Duası (Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar)

Bu konuda sizlerden gelen soruların bazıları; havas ilmiyle define bulmayı anlatırmısınız?,altın bulduran dualar var mı?,define bulmak için istihare nasıl yatılır?,define rüyasına yatmak gerçek mi?, rüyada define yeri görmek için okunacak dua var mı?,para bulma duası var mı?.. şeklinde sorulmuş sorulardı.Bizde her zaman ki gibi sorularınızı cevapsız bırakmadık ve sormuş olduğunuz tüm soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar Hazine yada Define ararken okunması gereken dualar; Şüpheli yerde bir (1) defa Euzu Besmele çektikten sonra yedi (7) defa Ayetel Kürsü okuyun. Her okuduğunuz da o bölgenin (gömü'nün) sağına soluna her yerine okuyun çember içine vs. alın. Bu o bölgedeki (gömü de) eğer tılsım, cin, vs varsa Ayetel Kürsünün koruma azamati geçene kadar orada size hiç bir cin zarar veremez. Sonra Kuran'ı Kerimde Vakia Suresi vardır,bu sureyi orada kıbleye karşı on (10) defa okuyun okuduktan sonra hiç