18 Şubat 2009 Çarşamba

Saç Hastalıkları ve Saç dökülmesi İçin Dua

saç dökülmesine karşı dua


Allahın isimleriyle tedavi Tedavi Yöntemi:Ağrıyan-hastalıklı- yere el konur ve ilgili esma çokça-yapabildiğince zikredilir ve ağrı geçinceye kadar sürekli tekrar edilir. Şifa verici yalnızca Allah'tır.

Saç için: El Bedi'

arkasından mutlaka şu şifa ayetleri okunmalıdır:

Bismillahirrahmanirrahim "Ve yeşfi suduura kavmin mu'minin" "Ve şifaun lima fissudur" "Fihi şifaun linnas""Ve nunezzilu minel kurani ma huve şifaun rahmetun" "Ve iza maridtu fehuve yeşfin""Qul huve lillezine amenu huden ve şifa''

21 yorum:

  1. dini bütün olan her müslaman gibi bende inandım ve bu saç dökülmesine karşı okunacak duayı okudum,çok şükür saç dökülmem durdu,belki okuyup bana gülen arkadaşlar olabilir onlara tek diyeceğim şey:OKUYUN VE GÖRÜN

    YanıtlaSil
  2. BU DUAYI OKUYUP SAÇ DÖKÜLMESİ DURAN VAR MI ARKADAŞLAR,ARTIK SAÇIM ÇIKSIN İSTEMİYORUM DÖKÜLME DURSUN YETER

    YanıtlaSil
  3. benim saç dökülmem durdu Ahmet bey,arkadaşlarıma söylüyorum inanmıyorlar,bende inanmayana denemesi bedava diyorum...

    YanıtlaSil
  4. saçın çıktımı peki "can bulut" bey?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç çıktımı tam olarak bilmiyorum bunu anlamak için saç diplerine büyüteçle bakmak gerekmiş,ama saç çıkıp çıkmaması önemli değil,saç dökülmem durdu çok şükür kalanlar bana yeter :)

      Sil
  5. Ben bu duayı okurken elimi başıma koyuyorum,resmen saç köklerimin ısındığını ve orada farklı bir enerjinin oluştuğunu hissediyorum,deneyin arkadaşlar bunu yapın sizde göreceksiniz,bu arada şunuda belirteyim iki aydır bu duayı okuyorum,saç dökülmem durdu çok şükür.

    YanıtlaSil
  6. Allaha göre güçlüklmü var kardeşim siz yeterki istemesini bilin,canı gönülden isteyin,saç dökülmeside durur saçta çıkar evelAllah.....

    YanıtlaSil
  7. BENİM SAÇ DÖKÜLMEM BU DUA SAYESİNDE DURDU ARKADAŞLAR,2 AYDIR OKUYORUM ÇOK ŞÜKÜR DÖKÜLME DURDU

    YanıtlaSil
  8. dünya dualarla ayakta duruyor1 Temmuz 2014 08:26

    saç dökülmesini durdurmak için tonla para veriyorsunuz o kadar para vereceğinize şu duaları okuyunda faydasını sizde görün,işe yaradığını görünce imanınız kuvvetlenir belki

    YanıtlaSil
  9. her sabah kalktığımda yastığımda 80 civarı saç teli olurdu bu duaları ve ayetleri okumaya başladığımdan beri her geçen gün azaldı şuan sabahları yastığımda sadece 4-5 tel saç teli buluyorum,Allah razı olsun bu duayı payşanlardan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kenan duman kardesim bu duayi kac kere okuyorsun ve nekar zamanda faydasini gordun yazarsn sevinirim simdidwn tessekkur ederim

      Sil
  10. benim saç dökülmem durdu arkadaşlar darısı sizin başınıza

    YanıtlaSil
  11. bu duaları okumaya başlayalı 2 hafta oldu saçlarımda belirgin bir şekilde dökülme durmaya başladı

    YanıtlaSil
  12. şifa Allahtan,ya bismillah,bizde saç dökülmesi için şifa buluruz inşallah

    YanıtlaSil
  13. Rabbim kimseyi kel bırakmasın çok zor bir durum psikolojik olarakta etkileniyor insan,böyle dualar okuyup şimdiden önleminizi alın derim ben,Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  14. bu duaları okuyun tek tavsiyem bu sizlere

    YanıtlaSil
  15. saç dökülmem durdu10 Ekim 2014 05:11

    benim saç dökülmem durdu ama yeni çıkan saç gözlemleyemedim,belkide daha erken bilmiyorum

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar benim de sacim cok dökuluyor allah yardimcimiz olsun

    YanıtlaSil
  17. Benimde saçım çok dökülüyor Allah'ın izniyle dökülmesi durur inşallah herkesin

    YanıtlaSil
  18. okumaya başladıım inşallah faydasını görürüm

    YanıtlaSil
  19. çok şükür saç dökülmem durmaya başladı,bu duaları paylaşandan Allah razı olsun

    YanıtlaSil

YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER...

AddThis Smart Layers