Ana içeriğe atla

Saç Hastalıkları ve Saç Dökülmesi İçin Dua

Saç Dökülmesine karsi Dua
Saç Dökülmesine Karşı Okunacak Dua
Saç dökülen yere el konur ve aşağıdaki esma çokça yapabildiğince zikredilir ve saç dökülmesi durana kadar sürekli her gün yapılabildiği kadar tekrar edilir.

Saç dökülmesinin durması ve saç çıkması için okunacak esma : "El Bedi"
El Bedi esması her gün her saat okunabileceği gibi en etkili günü olan Perşembe günü ; Sabah güneş doğarken ve ikindiden hemen önce okunabilir. Gece okumaları ise tam gece yarısıdır.



Saç dökülmesini önlemek için mutlaka şu şifa ayetide okunmalıdır :

sac cikarmak icin dua
Saç Dökülmesi İçin Okunacak Dua

"Bismillahirrahmanirrahim,
Ve yeşfi suduura kavmin mu'minin ve şifaun lima fissudur
Fihi şifaun linnas ve nunezzilu minel kurani ma huve şifaun rahmetun
Ve iza maridtu fehuve yeşfin kul huve lillezine amenu huden ve şifa"

Yine saç dökülmesi başta olmak üzere birçok saç hastalığı için 117 kez "El-Kaviyy celle celalü" zikri okunabilir.

Dertte, şifada Allahtandır. Bu esmaları ve duaları okuyan bir çok kişi şifa bulmuş, saç dökülmesi durmuştur. Saç dökülmesi için okunacak en tesirli ve en etkili esma ve dualar bunlardır. Allah tüm inanlara şifalar versin inşallah, Amin.

İLAVE BİLGİ : Saç Dökülmesine Karşı “Ya Kaviyy c.c” Esması

Yorumlar

  1. dini bütün olan her müslaman gibi bende inandım ve bu saç dökülmesine karşı okunacak duayı okudum,çok şükür saç dökülmem durdu,belki okuyup bana gülen arkadaşlar olabilir onlara tek diyeceğim şey:OKUYUN VE GÖRÜN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abicim kaç güne şifa buldun

      Sil
    2. 2 ayı buldu kardeşim

      Sil
    3. Yukardaki ayetle aşağıdaki bir değil ki. Okunuşu mu yanlış tamamen değişik bir harf bile benzemiyor hayırdır?

      Sil
    4. orada iki ayet var biri arapça biri türkçe yazılmış ikisi birbirinden farklı yani anladın mı zaten şifa ayetleri yazıyor dikkat ettiysen,yaa bu nasıl yorum yapmak hemen bok atma peşine düşüyorsunuz,yazık!

      Sil
    5. hamza abi iki ay boyunca dökülme devam ettimi _? bide abi günde kaç kere okunmalı zamanı falan varmı yardımcı olur musun _?

      Sil
    6. kardeşim sen gönülden duayı arapça olarak da türkçe olarakta yapsan rabbim seni işitir gece veya gündüz tek diyeceğim bir defa değil yüzbinlerce kez

      Sil
    7. Sizde acaba erkek tipi saç dökülmesi mi vardi

      Sil
  2. BU DUAYI OKUYUP SAÇ DÖKÜLMESİ DURAN VAR MI ARKADAŞLAR,ARTIK SAÇIM ÇIKSIN İSTEMİYORUM DÖKÜLME DURSUN YETER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e peki yenzilu ile başlayanı mı okuacağız yoksa ve yeşfi sudurra ile başlayanı mı??? hangisi

      Sil
  3. benim saç dökülmem durdu Ahmet bey,arkadaşlarıma söylüyorum inanmıyorlar,bende inanmayana denemesi bedava diyorum...

    YanıtlaSil
  4. saçın çıktımı peki "can bulut" bey?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç çıktımı tam olarak bilmiyorum bunu anlamak için saç diplerine büyüteçle bakmak gerekmiş,ama saç çıkıp çıkmaması önemli değil,saç dökülmem durdu çok şükür kalanlar bana yeter :)

      Sil
  5. Ben bu duayı okurken elimi başıma koyuyorum,resmen saç köklerimin ısındığını ve orada farklı bir enerjinin oluştuğunu hissediyorum,deneyin arkadaşlar bunu yapın sizde göreceksiniz,bu arada şunuda belirteyim iki aydır bu duayı okuyorum,saç dökülmem durdu çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayı olarak kaç defa okunudunuz

      Sil
  6. Allaha göre güçlüklmü var kardeşim siz yeterki istemesini bilin,canı gönülden isteyin,saç dökülmeside durur saçta çıkar evelAllah.....

    YanıtlaSil
  7. BENİM SAÇ DÖKÜLMEM BU DUA SAYESİNDE DURDU ARKADAŞLAR,2 AYDIR OKUYORUM ÇOK ŞÜKÜR DÖKÜLME DURDU

    YanıtlaSil
  8. dünya dualarla ayakta duruyor1 Temmuz 2014 18:26

    saç dökülmesini durdurmak için tonla para veriyorsunuz o kadar para vereceğinize şu duaları okuyunda faydasını sizde görün,işe yaradığını görünce imanınız kuvvetlenir belki

    YanıtlaSil
  9. her sabah kalktığımda yastığımda 80 civarı saç teli olurdu bu duaları ve ayetleri okumaya başladığımdan beri her geçen gün azaldı şuan sabahları yastığımda sadece 4-5 tel saç teli buluyorum,Allah razı olsun bu duayı payşanlardan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kenan duman kardesim bu duayi kac kere okuyorsun ve nekar zamanda faydasini gordun yazarsn sevinirim simdidwn tessekkur ederim

      Sil
  10. benim saç dökülmem durdu arkadaşlar darısı sizin başınıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi esma yi ya bedi diyemi yoksa el bedi diyerek mi okudun

      Sil
  11. bu duaları okumaya başlayalı 2 hafta oldu saçlarımda belirgin bir şekilde dökülme durmaya başladı

    YanıtlaSil
  12. şifa Allahtan,ya bismillah,bizde saç dökülmesi için şifa buluruz inşallah

    YanıtlaSil
  13. Rabbim kimseyi kel bırakmasın çok zor bir durum psikolojik olarakta etkileniyor insan,böyle dualar okuyup şimdiden önleminizi alın derim ben,Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  14. bu duaları okuyun tek tavsiyem bu sizlere

    YanıtlaSil
  15. saç dökülmem durdu10 Ekim 2014 15:11

    benim saç dökülmem durdu ama yeni çıkan saç gözlemleyemedim,belkide daha erken bilmiyorum

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar benim de sacim cok dökuluyor allah yardimcimiz olsun

    YanıtlaSil
  17. Benimde saçım çok dökülüyor Allah'ın izniyle dökülmesi durur inşallah herkesin

    YanıtlaSil
  18. okumaya başladıım inşallah faydasını görürüm

    YanıtlaSil
  19. çok şükür saç dökülmem durmaya başladı,bu duaları paylaşandan Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  20. şifa niyetine okunan her dua kabul olur diye biliyorum,Alla herkese şifa versin saç dökülmesi çok zordur bilirim

    YanıtlaSil
  21. Bende simdi baslayacagim arkadaslar bu duayi okumaya. Okuyupta saci cikan varmi banada dua edin insallah

    YanıtlaSil
  22. benim saç dökülmem durdu ceren kardeşim inşallah sende şifa bulursun,şifa Allahtandır bunu unutma yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Tabiiki her sifa allahtandir .

      Sil
  23. Duanin arapcasi yokmu daha iyi okunmasi ve anlamının bozulmamasi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duanın arapçası yukarıda zaten var!

      Sil
  24. çok şükür işe yaradı darısı sizin başınıza arkadaşlar!

    YanıtlaSil
  25. doğrucu davut15 Ocak 2015 02:08

    "işe yaradı" ne demek ya,Allah dualarını kabul etmiş ne güzel,senin kullandığın usluba bak bence uslubun çok yanlış! Allahına şükret,sevincini çok daha güzel bir şekilde ifade et!

    YanıtlaSil
  26. Duanın anlamı yokmu acaba, anlamını bilerek samimi bir şekilde okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar bir aydır okuyorum bu duayı daha faydasını görmedim sacım çok kotu dökülüyor yardımcı olsanız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay TÜRKOĞLU15 Şubat 2015 16:09

      semih kardeşim benimde 2 hafta içinde saç dökülmem durdu,Allah dualarımı kabul etti çok şükür,senin duaların kabul olmayabilir herkesin duaları kabul olacak diye bir şey yok öyle olsaydı kötü insanların dualarıda kabul olurdu öyle değil mi?

      Sil
    2. Benim icinde dua edermisin sevilay bn 3 senedir bu skntiyi cekiyorm 2 senedr de bu duayi okuyorm nasip olmadi belki senin bnm icin okudugun dua kabul olur.baskasi icin yapilan dua kabul olurmusya Allah rizasi icin yapabilirmisin çok üzgün ve mutsuzum denemedigm sey kalmadi sonuc alamadm 😢

      Sil
    3. Benim kizimin saci dokuluyodu ben bepanthen ampul aldim 5 tl
      Zeytinyagi
      Yumurta
      Bal
      Süt
      Haftada 1 kere gunesde 2 saat bekle

      Sil
  28. benim 1,5 ay sonra durdu istersen biraz sabret semih!

    YanıtlaSil
  29. benim 1,5 ay sonra saç dökülmem durdu istersen biraz sabret semih!

    YanıtlaSil
  30. Bu durum da ben kötü insan oluyorum galiba ölemi sevilay kardeş ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay TÜRKOĞLU16 Şubat 2015 17:20

      hayır kesinlikle öyle demek istemedim,sonuç itibariyle sizi tanımıyorum bile...ama bir gerçek var ki her dua da kabul olmaz!!!!

      Sil
  31. Anladım çok saol da. Belki yanliş okuyorum yada nasil uygulamam gerekli enazindan yardimci olun bide ben inanıyorum kabul olacak duam inşallah cvp bekliyorum teşekkür ler ..

    YanıtlaSil
  32. Duanın kaç kere okunacağın yazarmısınız lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuya bildiğin kadar oku nur kardeşim vaktin varsa 20 defa oku,vaktin yoksa 1 defa oku yeter ki Allaha gönlünü yatırarak oku!Bu hususta sayılara takılmak gereksiz,saç dökülmen duruncaya kadar oku kafi...

      Sil
    2. Kardeş sen kaç ay okudun ben okuyorum saçım hala dökülüyor nasıl okumak gerekli yardımcı olun ?

      Sil
  33. Allah heranımızda her dileğimizde yanımızdadır.dileklerimizi vede bize hayırlı olan seyleri süphesiz bilir ve işitir,amma ve lakin bir dua yı 10 defa oku 15 defa oku saç çıksın yok boyle birşey,inanırsınız ve dilerisinz ve Yaradan yardım eder

    YanıtlaSil
  34. İnşallah kardeş yaa valla sacım hala dökülüyor

    YanıtlaSil
  35. İnşallah kardeş yaa valla sacım hala dökülüyor

    YanıtlaSil
  36. merhaba arkadaslar, ben suan 25 yasindayim ve 16 yasindan beri sacim dokuluyo..almanyada ve turkiyede gitmedim doktor kalmadi, kullanmadim ilac kalmadi..bazi ilaclar ise yariyordu ama biraktim zaman gene full dokuluyordu ve sampuanlarimi bile eczaneden aliyordum ve pahliydi..sizinde bildiniz gibi cokta masrafli oluyor bu tür seyler rahat 5-10 bin euro arasi harcadim..ama doktorlarda adam akili bisey bulamadilar.. ve birgun dedim bi sifa duasina bakim bide oyle deneyim..suan 2 aydir okuyorum bu duayi ve dokulmesi cok azaldi ekstra hic bisey kullanmiyorum ve suanki sampuanim 3€.. Allahima o kadar sukur ediyorumki ve sevincimi anlatamam..insallah her derman arayan guzel sonuclar alir.. ozelikle cok sac sorunu yasadim icin paylasmak istedim..

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşlar bende başladım inanıyorumki allah bana şifa vericektir yeri göğü yaratan allah bir şaçmı çıkaramicak ben allahımın çok kudretli olduğnu biliyorum bana şifa vericek inşallah

    YanıtlaSil
  38. Arkadaşlar bende başladım allahın izniyle şifayı bulucam inanıyorum bütün kalbimle

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar r bende çok çektim saç dökülmesinden kaç yıldır aynı şeyi yaşıyorum saçlrımı grmk istemiyorum artık denemedğm hiç bşi klmdı ypmdğm hiç bşi klmdı ytr btsn bu kabus artık bnde denmye bşldm rabbim yrdmcmz olsun inşallah

    YanıtlaSil
  40. ya arkadaşlar ben duanın okunuşunu anlamadım yardımcı olablirmisiniz defalarca ' El Bedi'' dedikten sonra ayeti 1 defa mı okuyoruz. Yoksa her ' El Bedi' dedikten sonra okuyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  41. Benim de çok fazla saçım dökülüyor Allahın izniyle bu duaya başlayacağım inşallah şifa bulurum fakat okunuşu nasıl yani kaç kere okuyacağım bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah öğlen akşam okunan yeterli diye biliyorum Allah size acil sifalar versin

      Sil
  42. Merhaba arkadaşlar

    Hangi duayı okuyoruz ben onu anlayamadım. Türkçe olanını mı yoksa arapça mı?
    İkisi de şifa duaları ama şifa bulan kardeşlerimiz hangisini okudular merak ettim.

    Duları paylaşan kardeşimizden de Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  43. Arkadaşlar merhaba

    Hangi duayı okudunuz? Arapça olanını mı yoksa türkçe mi?
    İkisi de şifa duaları biliyorum ama şifa bulan kardeşlere soruyorum , siz hangisini okudular?

    YanıtlaSil
  44. Bende 17 yaşındayım.15 yaşından itibaren saçım dökülüyor.İnşallah bu duayı okuyacağım.Ve inanıyorum ki saçlarım 2 aya kalmaz dökülmicek.İnşallah bu duayı okuyan herkesin saç dökülmesi durur...

    YanıtlaSil
  45. Okumaya devam faydasınì gòreceksiniz kalbinizden dua edin abdest alın 2rekat hacet namazı kılın sonra dua edin

    YanıtlaSil
  46. Dua için çok teşekkür ediyorum. Tam bu duayla tesadufen karsilasmadan once Allahim bana bir yol goster sacim icin diyordum :)

    YanıtlaSil
  47. Benim de saçım çok dökülüyor ben dualara çok inanıyorum inşallah bu dualar sayesinde Allahım bana da şifa verir tam olarak nasıl okunacak açıklama yapar mısınız?

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlar ilk 1 hafta hergun 2 hafta iki günde bir 3 hafta uç günde bir çam terebenti,susam,sarımsak,havuç,badem,ısırgan onar damla hepsinden bi kaba koyup karıştırın saç diplerine friksiyon yapın çok iyi geliyor Ahmet Marankinin tarifi bende sizin ğibi yorumların birinde gordum uyguladim sonra duanizi okuyun 1.haftadan sonra dökülmenin durduğunu göreceksiniz ama sacinizi sakin sampuanla yikamayin zeytinyağlı sabun kullanın Allah sifanizi verir insallah

    YanıtlaSil
  49. Arkadaşlar ilk 1 hafta hergun 2 hafta iki günde bir 3 hafta uç günde bir çam terebenti,susam,sarımsak,havuç,badem,ısırgan onar damla hepsinden bi kaba koyup karıştırın saç diplerine friksiyon yapın çok iyi geliyor Ahmet Marankinin tarifi bende sizin ğibi yorumların birinde gordum uyguladim sonra duanizi okuyun 1.haftadan sonra dökülmenin durduğunu göreceksiniz ama sacinizi sakin sampuanla yikamayin zeytinyağlı sabun kullanın Allah sifanizi verir insallah saç diplerini yagladiktan sonra strech filmle sarıp yatın sabaha kadar durursa daha iyi

    YanıtlaSil
  50. Dua yi bilmem de El bedi yi bir kac ay günde 86 adet okumuslugum var.o dönemler sacım baya iyiydi dökülmüyordu pek tekrar baslayacagım El bedi ye

    YanıtlaSil
  51. MURATCAN GÖKDEMİR26 Mart 2016 18:36

    ÖNCELİKLE SELAMUN ALEYKUM ARKADAŞLAR YAŞIM 19 BABAM KEL ABİM 29 YAŞINDA ÖNLERİNDE GİTMEYE BAŞLIYOR NE KADAR UĞRAŞSAMDA ÇOK GÜZEL İNCE SAÇLARIM VARDI FAKAT ÖN TARAFLARDAN AÇILMAYA BAŞLADI 19 YAŞIMDA GARİP GELDİ VE BİRAZ BU DURUM BOZDU BENİ NE KADAR ARAŞTIRSAMDA HAFTALARCA HİÇ BİRŞEY ETKİ EETMİYOR TAKİ BU KONUYU GÖRÜNCEYE KADAR BAŞLADIM EL BEDİ / EL KAVİYY BUNLARI HERGÜN İKİSİNİDE ELİMİ SAÇIMA KOYARAK İÇTEN OKUYORUM VE O DUAYI EDİYRUM 3 KERE ELİM SAÇLARIMIN ÜSTÜNDEYKEN YAKLAŞIK 1 BUCUK AY OLDU VE RABBİME SONSUZLARCA KEZ ŞÜKÜRLER OLSUN SAÇ DÖKÜLMEM DURDU VE ŞAYPAYA ŞAMPUAN REYONUNA GİTTİM BİOMEN SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI SİYAH KUTU ALDIM KULLANIYORUM UFAK UFAK SAÇLARIM ÇIKMAYA BAŞLADI VE SAÇ DÖKÜLMEM DURDU PSİKOLOJİK DİYEN İNSANLARA ALDANMAYINIZ ASLA ALLAH'DAN ASLA ÜMİT KESİLMEZ VE DUAYI BOŞA ÇEVİRMEZ. PEYGAMBER EFENDİMİZ (SAV) SAÇLARINA ZEYTİN YAĞI SÜRERMİŞ BENDE DUŞ YAPACAĞIM GÜNLER SAÇLARIMA ZEYTİNYAĞI SÜRÜYORUM 1 SAAT BEKLETİYORUM EMİN OLUN Kİ İÇTEN İNANIP EDERSENİZ FARKINI GÖRECEKSİNİZ HAMD OLSUN RABBİME HERKESE NASİP ETSİN İNŞALLAH / MURATCAN GÖKDEMİR BURSA

    YanıtlaSil
  52. Duaya başlayalı üçgun olmuştu dökülme durdu duayi bırakınca yine devam dokulme

    YanıtlaSil
  53. Selamun Aleyküm dün gece yatmadan önce elimi başıma koyarak rahat belki 5 dakika El-Bedi dedim saç derim kadar rahat oldu bir dinlenme geldi anlatması zor deneyenler mutlaka bilir ama duayıda okurken 3 kere salavat sonra El-Bedi bittikten sonra Amin Ecmain diyerek tekrar aynı şekilde 3 salavat getirdim saçım o kadar rahat oldu anlatamam bu duayi gormeden önce saclarımı her yıkamamda baya kuvetin icinde sac telleri gozukuyodu bu durumda moralimi bozuyordu taki bu duayi gorunceye kadar Allah'ıma Hamd u Senalar Olsun Çok Şükür Elhamdülillah.Sabahı kalktığımda Saçımı yıkadım belki 4-5 tane saç teli gordum o kadar mutlu ettiki beni çok şükür birde arkadaşlar duayi okurken kalbinizle söyleyin kalp çok önemli + birde Dalan Zeytinyağlı Sabunu Kullanın Etkisini Görceksiniz Allah'n izniyle inşallah. Selamun aleyküm Hayırlı Geceler Cümleten...

    YanıtlaSil
  54. Şifa ALLAH tandır.

    YanıtlaSil
  55. Kardeşlerim duanin başında açıklama var esmaün Hüsna okuyup zikredin ve ardından dua ya başlayın duayı ALLAH adıyla zikredip okuyun faydası olacaktır inşallah :)

    YanıtlaSil
  56. BENİM DENEMEDİĞİM İLAÇ KALMADI 7 YILDIR DÖKÜLÜYOR SAÇLARIM GÜR SARI KIVIRCIK SAÇLARIMDAN KALA KALA BİR ÖNLERDE KALDI NAZAR DEDİLER BİLMEM NE DEDİLER HER TÜRLÜ HASTANEYE GİTTİM ÇARE YOK BİR ARA BUNU ÖNERDİLER YAPTIM DURDU YİNE BAŞLIYICAM VE ARTIK BIRAKMAYACAM RABBİM BİZİ KURTULUŞA ERENLERDEN EYLESİN. (AMİN)

    YanıtlaSil
  57. Selamun aleykum,saclarim asiri derece seyrek cok morelimi bozuyo,lutfen Allah rizasi icin kullanan arkadaslar gunde ne kadar ve nasil okumuslar

    YanıtlaSil
  58. Benim duam kabul oldu,ilaçla birlikte okuyordum

    YanıtlaSil
  59. Merhaba arkadaşlar benim saçım çok dökülüyor ve artık çıkmıyor bizi yaratan ALLAH bu derdi verdi ama şifamı Rabbimden istiyorum yeni buldum bu şifa duasını İnşallah hepimiz şifamızı buluruz

    Lütfen bu yazımı okuyan Müslüman kardeşlerim bana da dua edin belki sizin duaniz kabul olar ALLAH tüm şifa isteyenlere şifa versin

    YanıtlaSil
  60. Kurban olduğum ALLAHIM tabiki sıfatını werir yeterki biz ler içten canı gönülden ağlayarak dua edelim rapbim şifa wersin

    YanıtlaSil
  61. Ben inanmaktadır vazgeçmedim çok şükür dua larım kabul oldu geç başladım fakat saclarim artık dökülüyor şimdide dökülen sac larn tekrardan çıkması için her gece dua ediyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  62. Bende başladım inşallah Allah ın izniyle sac dökülmem durur

    YanıtlaSil
  63. Bütün saçlarım dökülmüştü ne yapacağımı bilmiyordum sonra bu dua'yı gördüm ve okumaya başladım 2 ay sonra kafamdan saçlar fışkırmaya başladı.Berber bile şaşırdî bu dua sayesinde eski saçlarıma yeniden kavuştum çok mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin lütfen bu konuda dürüst ol

      Sil
  64. derdi verende RABBİM dermanını verende RABBİM inanin ve her halimize sükredelim RABBİM razı oldugunda kulundan hersey olur sabret ve şükret

    YanıtlaSil
  65. arkadaşlar ben bu duayı ilk defa bugün gördüm. RABBİM herkese şifa versin . Bu yazdıklarınz gerçekten doğru mu ? Şifa bulan var mı ? bu konu çok ciddi.

    YanıtlaSil
  66. Tm olarak ne yapıyoruz el bedi diyip dua yi mi okuyoruz

    YanıtlaSil
  67. Arkadaşlar bende tesadüfen bu duayı gördüm. Lütfen Allah rızası için banada dua edin. Rabbim hepimize yardım etsin.piskolojim bozuldu saç yüzünden müslüman kardeşin müslüman kardeşe yaptığı dua kabul oluyor.

    YanıtlaSil
  68. Allah'tan isteyince herşey oluyor

    YanıtlaSil
  69. Bende Yen'i denincem inşallah şıfa bulurum Allah herkese şıfa versin amin :)

    YanıtlaSil
  70. Bende yeni deniycem inşallah şıfa bulurum Allah herkese şifa versin amin

    YanıtlaSil
  71. arkadaşlar 18 yaşındayım saçlarim dökülüyor Daha hayallerim var.lütfen dua ediniz...

    YanıtlaSil
  72. Yaşım 23 saçlarımda beyazlar çıkmaya başladı.Sanki çoğalıyorlar gibi psikolojim ister istemez bozuluyor. Hangi duayı okumam gerekiyor. Strese girdim 1 haftadır uyku zor uyuyorum. Yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  73. Arkadaşlar benimde saçlarım cok dökülüyor nerdeyse kel kalcam.
    Ñeyazıkkı arapça okuyamiyorum ve eĺ bedi duasını okunuşunu bulamadım. Nasıl okunduğunu yazarmısınız rıca etsem.

    YanıtlaSil
  74. Yenzilürabbüna tebareke veteale külle leyletin ila semaiddünya hiyne yenga sülüsülleyli ahiri yegüvlü men yed üvni feesteciyabe lehü ma yes üleni faatiyetü men yesteğfirü liy fagfira lehü) arkadaşlar yanlışım varsa bilmiyorum ama Kuran okumayı biliyorum bilmeyenlere türkçesini çevirebildigim kadar çevirmeye çalıştım banada dua edin İnşallah Allahım hepinizin dualarını kabul etsin 🙏

    YanıtlaSil
  75. 18 yaşındayım benimde saçım çok dökülüyor inşallah bu dua işe yarar çünkü bu başvurduğum en son şey olucak çünkü daha önce yapmadığım şey kalmadı.Allah herkesin gönlüne göre versin (amin)

    YanıtlaSil
  76. Benimde 3 yildir sacim dokuluyor 33 yasindayim 3 doktora gittim ve hic bir caresini bulamadim bir suru ilac yazdilar 60 euro du bi ilacin fiyati ama hic bir fayda goremedim birde bir suru sampuan kullandim sac dokulmeleri icin onlarda cok pahsliydi hic biride ise yaramadi cok mutsuzum bu yuzden piskolojik olarak bu duayi bugun arastirdim ve bulfum okumaya basladim bende insallzh bende sifa bulurum benum icinde dua ederseniz cok sevinirim allah hepimizin duasini kabul eder insallah.

    YanıtlaSil
  77. saç dökülmesi illeti28 Eylül 2017 22:12

    Yukarıdaki esmaları ve ayetleri 28 gün boyunca okudum,her gün saç dökülmesi biraz daha azaldı ve benim saç dökülmem durdu,Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  78. Allah'a tam olarak inanarak ve iman ederek okunan her dua kabul olur yeter ki Allah'tan gelen her seye razı olalım.Hamd alemlerin Rabbi Allah’adır.

    YanıtlaSil
  79. Ardasaslar ben sumeyye 1aydir kullandigim ilaçtan dolayi sacimda ciddi bir dök7lme meydana geldi ve üç gundur bu dualari okuyorum ve allag dualarimi kabul etti ve sacimda ciddi oranda sac dokulmem gecti işte allahin bi mucizesi daha sadece icten okunmssi yeterli

    YanıtlaSil
  80. Benimde bi nedenden dolayı saçlarım dökülmeye başladı bende ilk başlarda sadece okuyodum ama sadece şifa bulmak için ama yapmamız gereken Allah rızası için yapmamız gerekir nedenlere taparcasına yapmayın eğer 5 vakit namazmızınız yoksa kılmaya başlayın tek amacınız Allah rızasını kazanmak için olsun o zaman Allah size şifanızı verir bende 2 ay sonra şifa buldum Allah herkese şifasını versin

    YanıtlaSil
  81. Arkadaşlar yorumlarınızı okudum benimde saçlarım aşırı dökülüyor bu duaları okumaya yeni başladım inşallah sizler gibi bende şifa bulurum herşey Allah'tan rabbim heherkesin duasını kabul etsin inşaallah kimsenin saçı dökülmesin çünkü çok kötü bişey

    YanıtlaSil
  82. Sac dökülmesini durduruan abilerim lütfen yorum yapabilirmi

    YanıtlaSil
  83. Lütfen saç dökülmesi ni durduran duanın tamam ini yazarmisini

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum İçin Teşekkürler...

DUALAR

Aşık Etme Duası (Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua)

Sizlerden gelen sorular; Nihat HATİPOĞLU aşık etme duasını paylaşır mısınız?, ayetel kürsi ile aşık etme duası var mı?, aşık etme duası 14 gün, anında aşık eden dua var mı?, çok tesirli aşık etme duası paylaşır mısınız?, aşık etme duası mishakal, deli gibi aşık etme duası var mı?,en etkili aşk duası paylaşır mısınız?,  denenmiş  birini kendine aşık etme duası var mı..?  şeklinde soruluşmuş sorulardı. Tüm bu soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Allah ettiğiniz duaları kabul etsin inşallah. Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua-Nihat HATİPOĞLU BİRİNİ KENDİNE AŞIK ETMEK İÇİN DUA (BÜYÜ DEĞİLDİR) ; Erkeği Aşık Etme Duası-Kızı Aşık Etme Duası: Kuvvetli bir celbiye için uygulamadır. Bizzat denenmiş bir uygulamadır, herhangi bir yapılış zamanı yoktur, önerilen okuma düzeni bir hafta boyunca günde 1 defa okumaya niyet etmedir fakat genel anlamda bir hafta dolmadan hacetimiz görülmüş olur. (14 gün okumada ise okumadan sonra 40 gün başka bir işlem ya da okuma yapılmaması

Kumardan Kurtulmak İçin En Etkili Dua

Sizlerden gelen sorular; Kumardan kurtulmak için ne yapmalı?, Kumar bağımlılığından tamamen kurtulmak mümkün mü?, Kumar bağımlılığı nasıl tedavi edilir?,Kocami kumardan KURTULMAK için dua paylaşır mısınız?, Cübbeli Ahmet Hoca kumardan KURTULMAK için Dua, kumardan kurtulmak için Esmaül Hüsna, Kumardan kurtulma duası Diyanet, Kumardan korunmak için okunacak dua, Sanal kumardan kurtulma yolları, kumardan kurtuldum... SORU:  Kocamı kumardan kurtulmak için dua paylaşır mısınız? CEVAP : “Bismillahirrahmanirrahim. Ya eyyühellezine amenu innemel hamru vel meysiru vel ensabü vel ezlamüricsün min ameliş şeytani fectenibühü lealleküm tüfl i hun innema yüriydüş şeytanü en yükaa beynekümül adavete vel bağdae fil hamri vel meysiri ve yesuddeküm an zikrillahi ve anis salati fehel entüm müntehun. Ve etiy’ullahe ve etiy’ur rasule vahzeru. Fe in tevelleytüm fa’lemu ennema ala resunlinel belağulmübin. Allahümme huz hubbül hamri vel meysiri bihakkı kelamukel kadim ve rasulikel kerim ve bielfi elfin la h

Aşırı Şehvetten Kurtulma Duası

Her ne kadar Allah (azze ve celle) bunu fıtrî olarak zevk ve lezzet gibi hediyelerle birlikte vermiş olsa da kişi bu hissi kontrol altında tutmadığı taktirde hem dünyâ hem âhiret cihetiyle zor durumda kalacaktır. Fikri haram, bakışı haram, meylî haram olan kişi zinâ gibi büyük bir günahla karşı karşıya gelecektir. Bedenen bunu yapmasa da uzuvları ile bir bakıma zinâ işlemiş olacaktır. Peki bu histen nasıl kurtulacağız? Şehvetten Kurtulma Duası Bismillahirrahmanirrahim, Allahumme yâ senede men lâ senede lehü. Ve yâ zuhre men lâ zuhre lehü. Ve yâ câmi’eşşettâti. Ve ya râhimel emvâti. İrhamni rahmeten tuğninî biha an rahmeti men sivâke. Allahumme lâ emlikü linefsi nef’an ve la dârren ve lâ mevten ve lâ hayâten ve lâ nüşûran. Allahumme vessî’li fîmâ rezaktenî. Ve bârik li fîmâ ve hebtenî. İnneke alâ külli şey’in kadîr. Ve lâ tusallit aleyye bizünûbi men lâ yerhamunî yâ erhamerrâhimîn. Verzuknî hayre’ddünya vel âhireti yâ Rabbel âlemîn. İlahi, in afevteni fe lâ yenkusu fî mülkike şey

Gece Banyo Yapmak Caiz mi?

Gece Banyo Yapmak Caiz mi? Sizlerden bu konuda bir çok mesaj aldık, "hocam gece cinlerin ve şeytanların vakti olduğundan banyo yapılmaz mış" veya "akşam ve gece sabaha doğru banyo yaptığında şeytan dokunur,aklını kaybedebilirsin diyorlar bu ne kadar doğru" tarzında  bir çok soru aldık. Evet,gece banyo yapabilirsiniz,bunun için her hangi bir sakınca yoktur,kuran-ı kerimde gece banyo yapmayınız diye bir ayet yoktur,ayıca hadislerde de gece banyo yapmayınız diye bir uyarı yoktur. Size gece banyo yapılabileceğini onlarca örnekle anlatabiliriz ama gece banyo yapılmaz konusunun ne kadar yanlış olduğunu göstermeye tek bir örnek bile yetecektir. Örneğin; Namaz kılan biri olsun veya namaz kılmayan biri olsun fark etmez cenabet kalma süresi en fazla bir namaz aralığıdır. Buna göre yatsıdan sonra veya gece yarısı cinsel ilişkiye girdiniz-cima yaptınız,gusül abdesti almanız gereken bir durum oldu ama siz uyuya kaldınız bu durumda sabah namazı vaktine kadar yatabilirs

Define Duası (Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar)

Bu konuda sizlerden gelen soruların bazıları; havas ilmiyle define bulmayı anlatırmısınız?,altın bulduran dualar var mı?,define bulmak için istihare nasıl yatılır?,define rüyasına yatmak gerçek mi?, rüyada define yeri görmek için okunacak dua var mı?,para bulma duası var mı?.. şeklinde sorulmuş sorulardı.Bizde her zaman ki gibi sorularınızı cevapsız bırakmadık ve sormuş olduğunuz tüm soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar Hazine yada Define ararken okunması gereken dualar; Şüpheli yerde bir (1) defa Euzu Besmele çektikten sonra yedi (7) defa Ayetel Kürsü okuyun. Her okuduğunuz da o bölgenin (gömü'nün) sağına soluna her yerine okuyun çember içine vs. alın. Bu o bölgedeki (gömü de) eğer tılsım, cin, vs varsa Ayetel Kürsünün koruma azamati geçene kadar orada size hiç bir cin zarar veremez. Sonra Kuran'ı Kerimde Vakia Suresi vardır,bu sureyi orada kıbleye karşı on (10) defa okuyun okuduktan sonra hiç