Ana içeriğe atla

Kilitle Kısmet Açma Duası, Kısmet Bağlama Büyüsünü Bozmak İçin Dua

Sizlerden gelen sorular ; Kilitle kısmet açma deneyenler, iple kısmet açma, kilitle kısmet açma gün ve saatleri, kısmet açmak için yapılması gerekenler, tesirli kısmet açma duası, inanılmaz etkili kısmet açma duası, kilit açma Havas duası, tuzla kısmet açma... tüm bu sorularınız cevaplayacağım ama öncelikle kilitle kısmet açma duası nasıl yapılır? onu anlatacağım.
kilitle kısmet açma duası
Kilitle kısmet açma duasını denediniz mi?
Hiç kullanılmadık bir kilit alırız.
Önce gusül abdesti alırız sonra 2 rekat hacet namazı kılarız her rekatta bir (1) Fatiha üç (3) ihlas okuruz namaz bitince (namaz kılarken kilit önünüzde olsun) niyet eder duayı okur ve kilidi açarız.
Besmele çekip ; Bismillahirrahmanirrahim "Tebarakesmü rabbike zilcelali velikram ya erhamerrahimin" sonra bu kilit 1 hafta boyunca kapanmazsa kısmet açılır.

Bir diğer Dua; (Kısmet bağlama büyüsünü bozmak için dua - Kısmeti bağlı olanlar için denenmiştir)
Cuma günü sela ile namaz arasında hiç kullanılmamış bir kilit alın ve 3 kere kapatıp açın açarken de 3 Nas 3 Felak 3 İhlas 3 Fatiha okuyun bana yapılan kısmet bağlama büyüsünü bozdum deyin ve ağzı açık şekilde denize atın. Okuduğunuz İhlas ve Fatiha'yı bütün alimlerin ruhlarına hediye edin.


Yorumlar

  1. mutlaka deneyin!!!!!!!!!!!!10 Ekim 2014 14:59

    kilitle kısmet açma mevzusu baştan çok inandırıcı gelmemişti bana,sonra ne kaybederim ki deyip denedim ve inanın bir çok kısmetim çıktı...denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil yaptiniz tam olarak

      Sil
    2. ben duayı okuyup kilitli olan kili açıp akan suya attım ve gerçekten işe yaradı

      Sil
    3. oluyo mu gercekten

      Sil
  2. Bir hafta beklemediniz mi

    YanıtlaSil
  3. İlk duayi mi okudun yoksa ikincisini mi çok soru sordum kusura bakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki sonra o kilidi ne yapacaz anahtarlar takılı bi şekilde duruyor ne yapmam gerek

      Sil
  4. ben garanti olsun diye iki duayı birden okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki duayi nasil birdeb yaptin ayri ayri 2 kilit mi actin

      Sil
  5. Bende öyle yapayim bakalim ne olacak teşekkürler size de

    YanıtlaSil
  6. kilitle kısmet açma8 Aralık 2014 18:27

    kilitle kısmet açma duasını mutka deneyin ozaman ne kadar tesirli bir dua olduğunu anlayabilirsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua derken felek ve nas surelerindenmi bahsediyorsunız yoksa ayrı bi duası varmı varsa yazarmısınız lütfen

      Sil
  7. Allah razı olsun,bende yaptım bu duayı ve gerçekten şuanda nişanlanma aşamasında olduğumuz görüştüğüm biri var,Allah hepinizin dualarını kabul etsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiliti asla kapatmayin.denize atın

      Sil
  8. kilit 1 hafta boyunca kapanmazsa ne demek onu anlamadım.. bilgi veririmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık kalsın kapatma sonra kapasan da olur.

      Sil
    2. açık kalsın kapatma sonra kapasan da olur.

      Sil
  9. İlla suyami atmak lazim

    YanıtlaSil
  10. Herkese iyi günler; bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirm.
    İşyerimde 4-5 aydır ciddi bir iş düşüşü oldu. Masrafları çıkarmak için krediler çekmeye başladım. işyerim 3 girişli, bir gün işyerimin mutfak kapısının önünü düzenlerken kenarda bir killit gördüm. Kilit kilitlenmiş ama 2 cm lik kısmı kesilmiş. ama asıl bölüm kilidin içinde kalmış. daha önce oraları temizlerken görmemiştim. bugün gördüm aklıma direk işlerim bozulsun diye yapıldını düşündüm. kilit artık paslanmış. aylık kazancım %70 oranında düşdü. firma olarak iyi isim yapmış bir firmayız. yardımcı olursanız sevinirim. nasıl bir çözüm üretmem lazım

    YanıtlaSil
  11. Bir bilen Hocaya kilitle beraber git. Felak nas oku. 5 vakit namazini kacirma

    YanıtlaSil
  12. merhaba benimde bır sorum olacak lütfen yardımcı olurmusnuz..1 cuma da mı oalacak bu ben 3 hafta arka arkaya duydum aynı ıslemı yapıp 3. haftanın sonunda suya atılcakms

    YanıtlaSil
  13. Melek.acaba kilidin büyüklüğü ne kadar olması gerekir.

    YanıtlaSil
  14. Kilidin büyüklüğünün önemi yokki istersen en küçük kilitten al istersen en büyük,benim aldığım kilit küçücük bir kilitti,ama kısmetlerim açıldı çok şükür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak anlatsaniz bende yapsam cok sevaba girersiniz

      Sil
  15. Deneyip işe yaradıgını gören var mı arkadaslarr??????

    YanıtlaSil
  16. BENDE İŞE YARADI HİÇ UMUDUM YOKTU ASLINDA DENEMEKTEN NE ÇIKAR DİYE YAPTIM ÇOK ŞÜKÜR İŞE YARADI ALLAH HERKESİN KALBİNE GÖRE VERİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen banada söylermisin nasıl yaptın

      Sil
  17. Bu iş içinde yapılırmı?

    YanıtlaSil
  18. hacet namazını nasıl kıldınız uygulayanlar anlatırmısınız ?

    YanıtlaSil
  19. kilidi anahtarıyla birlikte mi suya atıcaz yoksaanahtarı saklayacak mıyız?

    YanıtlaSil
  20. Selamlar herkese bende namazi.kildim.ve duayi okudum simdi bir hafta beklicem.fakat kilit kapanirsa bi hfta icinde nolcak bu.sefer tekrarmi denicez ???

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten çok faydalı, inanılmaz bir şey bu...
    Ben birinci formülü yaptım, ama suya atmak şart. Gerek duyuldukça yapılabilir.
    Benim uzun zamandır şanssızlığım vardı, yollarım açıldı çok şükür.
    Yapın mutlaka, birinnnci formüldeki duayı zikir de ede bilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. Biz bizim bi akraba sırasında görmüş kilidini aç diye bizde hacıbayrama gidip öğle namazını kıldık ve kilidi camide bi bayana açtırdık.Allah herkesn gönlüne göre versin inşallah.Ama biz saklıyoruz kilidi suya atma die bişey bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kismetin acilmadiysa akan bir suya atmayı dene çay olabilir

      Sil
  24. sizlerin nasibi kaç günde açıldı

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar..
    Bir sorum olacak anlamadığım şu hani diyor ya 1 hafta boyunca kilit kazanmazsa diye o kilit kendi kendine mi kapanıyor??
    Birde dua namaz bitiminde mi Okunacak?
    Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar benimde bir sorum olucak ben kilidi anahatrıyla mı atmalıyım birde denize mi atılması lazım ? aklıma takılan diğer soruda kendi kendine kilit kapanabiliyor mu ?

    YanıtlaSil
  27. Evet baya etkili bir olay sadece sunu soylim ben de yaptim ve inanilmaz bir sonuc oyle bir kismet aciliyor ki jafayi yersiniz yalniz benim gibi hataya dusmeyin ben aradigim kisiyi buldum niyetiyle kilidi kapattim ve ondan sonra islerum heo ters gitti sevgilimden ayrildim hayatim o kadar iyiydi ki simdik cok kotu tabi ilk once allahtan istemek lazim umut fakirin ekmegidir deneyin kesin sonuc alirsiniz ben kappatigim icin kilidi kapandi benim simdi nasil geri acacagim bolmiyorum tekrar yapsam ise yararmi onu bile bilmiyorum insallah yarar tekrardan yapicam cunku

    YanıtlaSil
  28. Bende çok saskinim nereden ise yararlı.

    YanıtlaSil
  29. Peki bişey sorucam bu cuma ile sela arasında yapılacak olanı kendimiz yapsak olurmu yoksa birinin mi bize yapması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  30. Aynı anahtarı 1 hafta bekledikten sonrada kullanabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  31. Ben kilidi kapali attim kapali atacaksin dedi veren kisi ve kotu hissediyorum kendimi yanlis mi yaptim. Bunu acik sekilde atsam olur mu yine

    YanıtlaSil
  32. lütfen yardım suya atmazsak olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde diyorlar ki evinin sağ taraftan açik olarak asmak gerek

      Sil
  33. Arkadaşlar bizim yerimize başkası yapsa olurmu çünkü burda deniz yok

    YanıtlaSil
  34. Birinci formulde kilidi denize atmakmi lazim?

    YanıtlaSil
  35. Yalniz iki duanin ikisindede kilidi bir hafta sonra denizemi atmak lazim?

    YanıtlaSil
  36. Ya hacet namazi 4 rekat ama biz 2 mi kilcaz ve ben ilkinu yaptim 5 gunden sonra suya atmam gerkeiyo mu

    YanıtlaSil
  37. Bugün bizde kilit açma yaptık annemle. Kimle tanisirsam tanisayim hep birseyler yarım kalıyor devamı gelmiyor. InsAllah kilit açma ise yarar hayirlisiyla ama biz farklı ettik annem başımda üç defa kilit i açıp kapattı dua okudu

    YanıtlaSil
  38. arkadaslar orda bırebır yazmıslar neyını anlamıyosunuz anlamıyorum cok heycanlandınız sanırım allah herkesın yardımcısı olsun amiiinnn

    YanıtlaSil
  39. Bu kilitle kısmet açma rızık bağlılığı içinde yapılırmı. Ben şöyle yaptım. Gusül abdesti aldım. 2 rekat namaz kıldım. Kilidi önüme koydum. Namazdan sonra kilidi elime alıp 3 fatiha 3 ihlas 3 felak 3 nas yukarıdaki duayı okuyup. Kilidi açtım. İşlerimin açılması için olmuş mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua Öğren,Dua Oku4 Mayıs 2017 11:26

      Olur kızım,burda niyet önemli,Allaha gönlünü yatırıp dua etmişsin,inşallah en kısa zamanda rızkın açılır.

      Sil
    2. kilidi 1 hafta sonra mı suya atacağız

      Sil
  40. Kilidi 10 gün sonra mı suya atmak gerekiyor. Daha öncede atabilirmişiz.

    YanıtlaSil
  41. Yardımınıza ihtiyacım var :( Bana kısmet açtırma duası yaptırıldı hic istemedigim biriyle evlendirildimm agzım dilim baglandı istemiyorum diyemedim ve o günden sonra bütün işlerim ters gitti evde bir kısmetsizlik var. eşim benimle evlenmeden önce durumu gayet iyiyken onunda işleri ters gitmeye basladı neye el atsa elinde kaldı ben bu kısmet acma duası adı altında yapılan kilitle yapılmıs olanın bozulmasını istiyorum ve buna inanıyorum o zaman hersey güzel olacakmıs gibi geliyor. Yani bu kilitle yapılan dua son derece tesirli cok dikkatli olmak lazım. Nasıl bozabilirim ne yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilitle ağın dilin bağlanmaz asla. Size bağlama büyüsü yapmışlar açmayasiniz diyerek kilitle yapıldığını söylemişler. Sen şimdi kilitle aç kısmetini. Ve büyüyü de bozdur. Salavat ışığı fatihi kırk gün günde 100 defa okundu. İnsan ve Çin'in bütün şekerinden kurtulursun. En ağır büyü de olsa çözülür iptal olur

      Sil
  42. Arkadaslar yedinci günden sonra kiliti ne yapmamiz gerekiyor

    YanıtlaSil
  43. Merhaba benim de bir sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim. Kilit bir hafta kapanmazsa diyorya kendi kendine mi kapanicakki kapanmazsa deniliyor yoksa biz mi kapatmazsak kısmet açılıyor biraz kafam karistida

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilidi muhafaza edeceksin kapanmamasi için. Bir hafta içinde o kilit kapanirsa bir şekilde yaptığın iş boşa gider ama bir hafta sonra ola ki biri kapatma bile zararı yok işlem tamamdır

      Sil
  44. ilk dua da kilidi 1 hafta sonra mı suya atacağız

    YanıtlaSil
  45. Bu gercekten işe yarıyomu.kısaca detaylı anlatırmısınız kafam karıştı

    YanıtlaSil
  46. Duayı okuduktan sonra da kilidi açık bir şekilde denize atabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  47. hacet namazında başka dualarda okunuyor onların haricinde mi okuyacağız bu duaları namaz kılarken ?

    YanıtlaSil
  48. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Paylaşandan Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten oluyo mu denediniz mi?

      Sil
    2. oluyo mu yani nasil yaptiniz

      Sil
  49. Benim bir arkadaşım bana kilit açma duasını yaptı aynı gün ben kilidi açık şekilde suya attım üzerinden 1 hafta geçti ama halen bi değişiklik yok hayatımda şimdi acaba neden böyle oldi diye dusunuyorum moralim daha bozuldu:(

    YanıtlaSil
  50. Atmadan bir hafta beklemiyormuyduk?Bir de sadece 1 hafta olmuş moralinizi bozmayın bence

    YanıtlaSil
  51. 27 yaşindayim.Kismetim kapali.Bunu yapsam açılırmı kismetim.Bide aksina dahada kapanır diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  52. bu uygulama ise yariyo mu gercekten..sevdigimiz insani dileyerek dilesek mesela🤔

    YanıtlaSil
  53. Iş için yapsak olurmu işsiz esim

    YanıtlaSil
  54. hiç güleceğim yoktuuuuuuuuu )))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  55. Kardeşim için yaptık senesi dolmadan kısmeti açıldı.. Ümidinizi kaybetmeyin

    YanıtlaSil
  56. Kardeşim için yaptık senesi dolmadan kısmeti açıldı.. Ümidinizi kaybetmeyin .

    YanıtlaSil
  57. sana kilit acma yapacagim dedi kadinin biri sonra vazgectim dedi kendimiz yapsak oluyir dimi zaten kimsrye guvendigimde yok

    YanıtlaSil
  58. Üç cuma mi yapiliyor yoksa bir cumami

    YanıtlaSil
  59. Ben kılı açmak istiyorum ama bilmiyorum nasıl yapayım

    YanıtlaSil
  60. Abime kilit büyüsü yapılmış o kadar hocalara gittik o kadar ümitliydi ki hic biri fayda etmedi ne yaptıysak kısmetini açmayı başaramadık hocaların dedigi çoğu şeyi yaptık ama abimi çok sıkıştırdılar yapmaması için bildiği duaları okuyamaz oldu biz bunu yaptık kalben inanarak cok daraltılar gozumun önünde telefondan hacet namazı kilinisi yazıp ordaki hocaları hem dinledi hem yapti sureleri unuttuğu için kalben inanarak yaptım abim olmayacak dedi onu inandırmaya çalıştım cok uğraştım umarim Allah kabul eder ne çektiğimizi bi Allah biliyor bi de biz RABBİM KABUL EDER İNSALLAH 🥺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abiniz ne durumda çok merak etim

      Sil
  61. Mayıs ayında yaptık temmuz ayında bi tanisma sonra isteme falan oldu ama sadece 2 hafta sürdü ne olduysa sebepsiz bitti abimin umutları da bitti bidaha yaptıramadim ama onu niyet alarak kalbimi bozmadım bn yaptım umarım ise yarar 😔😔

    YanıtlaSil
  62. 1 hafta sonra kilit kendimi kapaliyorki anlamadım

    YanıtlaSil
  63. Banada yardımcı olur musunuz ben ilk kilidi alırken kilitli zaten her açilişdami okucaz duaları teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum İçin Teşekkürler...

DUALAR

Aşık Etme Duası (Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua)

Sizlerden gelen sorular; Nihat HATİPOĞLU aşık etme duasını paylaşır mısınız?, ayetel kürsi ile aşık etme duası var mı?, aşık etme duası 14 gün, anında aşık eden dua var mı?, çok tesirli aşık etme duası paylaşır mısınız?, aşık etme duası mishakal, deli gibi aşık etme duası var mı?,en etkili aşk duası paylaşır mısınız?,  denenmiş  birini kendine aşık etme duası var mı..?  şeklinde soruluşmuş sorulardı. Tüm bu soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Allah ettiğiniz duaları kabul etsin inşallah. Birini Kendine Aşık Etmek İçin Dua-Nihat HATİPOĞLU BİRİNİ KENDİNE AŞIK ETMEK İÇİN DUA (BÜYÜ DEĞİLDİR) ; Erkeği Aşık Etme Duası-Kızı Aşık Etme Duası: Kuvvetli bir celbiye için uygulamadır. Bizzat denenmiş bir uygulamadır, herhangi bir yapılış zamanı yoktur, önerilen okuma düzeni bir hafta boyunca günde 1 defa okumaya niyet etmedir fakat genel anlamda bir hafta dolmadan hacetimiz görülmüş olur. (14 gün okumada ise okumadan sonra 40 gün başka bir işlem ya da okuma yapılmaması

Kumardan Kurtulmak İçin En Etkili Dua

Sizlerden gelen sorular; Kumardan kurtulmak için ne yapmalı?, Kumar bağımlılığından tamamen kurtulmak mümkün mü?, Kumar bağımlılığı nasıl tedavi edilir?,Kocami kumardan KURTULMAK için dua paylaşır mısınız?, Cübbeli Ahmet Hoca kumardan KURTULMAK için Dua, kumardan kurtulmak için Esmaül Hüsna, Kumardan kurtulma duası Diyanet, Kumardan korunmak için okunacak dua, Sanal kumardan kurtulma yolları, kumardan kurtuldum... SORU:  Kocamı kumardan kurtulmak için dua paylaşır mısınız? CEVAP : “Bismillahirrahmanirrahim. Ya eyyühellezine amenu innemel hamru vel meysiru vel ensabü vel ezlamüricsün min ameliş şeytani fectenibühü lealleküm tüfl i hun innema yüriydüş şeytanü en yükaa beynekümül adavete vel bağdae fil hamri vel meysiri ve yesuddeküm an zikrillahi ve anis salati fehel entüm müntehun. Ve etiy’ullahe ve etiy’ur rasule vahzeru. Fe in tevelleytüm fa’lemu ennema ala resunlinel belağulmübin. Allahümme huz hubbül hamri vel meysiri bihakkı kelamukel kadim ve rasulikel kerim ve bielfi elfin la h

Aşırı Şehvetten Kurtulma Duası

Her ne kadar Allah (azze ve celle) bunu fıtrî olarak zevk ve lezzet gibi hediyelerle birlikte vermiş olsa da kişi bu hissi kontrol altında tutmadığı taktirde hem dünyâ hem âhiret cihetiyle zor durumda kalacaktır. Fikri haram, bakışı haram, meylî haram olan kişi zinâ gibi büyük bir günahla karşı karşıya gelecektir. Bedenen bunu yapmasa da uzuvları ile bir bakıma zinâ işlemiş olacaktır. Peki bu histen nasıl kurtulacağız? Şehvetten Kurtulma Duası Bismillahirrahmanirrahim, Allahumme yâ senede men lâ senede lehü. Ve yâ zuhre men lâ zuhre lehü. Ve yâ câmi’eşşettâti. Ve ya râhimel emvâti. İrhamni rahmeten tuğninî biha an rahmeti men sivâke. Allahumme lâ emlikü linefsi nef’an ve la dârren ve lâ mevten ve lâ hayâten ve lâ nüşûran. Allahumme vessî’li fîmâ rezaktenî. Ve bârik li fîmâ ve hebtenî. İnneke alâ külli şey’in kadîr. Ve lâ tusallit aleyye bizünûbi men lâ yerhamunî yâ erhamerrâhimîn. Verzuknî hayre’ddünya vel âhireti yâ Rabbel âlemîn. İlahi, in afevteni fe lâ yenkusu fî mülkike şey

Gece Banyo Yapmak Caiz mi?

Gece Banyo Yapmak Caiz mi? Sizlerden bu konuda bir çok mesaj aldık, "hocam gece cinlerin ve şeytanların vakti olduğundan banyo yapılmaz mış" veya "akşam ve gece sabaha doğru banyo yaptığında şeytan dokunur,aklını kaybedebilirsin diyorlar bu ne kadar doğru" tarzında  bir çok soru aldık. Evet,gece banyo yapabilirsiniz,bunun için her hangi bir sakınca yoktur,kuran-ı kerimde gece banyo yapmayınız diye bir ayet yoktur,ayıca hadislerde de gece banyo yapmayınız diye bir uyarı yoktur. Size gece banyo yapılabileceğini onlarca örnekle anlatabiliriz ama gece banyo yapılmaz konusunun ne kadar yanlış olduğunu göstermeye tek bir örnek bile yetecektir. Örneğin; Namaz kılan biri olsun veya namaz kılmayan biri olsun fark etmez cenabet kalma süresi en fazla bir namaz aralığıdır. Buna göre yatsıdan sonra veya gece yarısı cinsel ilişkiye girdiniz-cima yaptınız,gusül abdesti almanız gereken bir durum oldu ama siz uyuya kaldınız bu durumda sabah namazı vaktine kadar yatabilirs

Define Duası (Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar)

Bu konuda sizlerden gelen soruların bazıları; havas ilmiyle define bulmayı anlatırmısınız?,altın bulduran dualar var mı?,define bulmak için istihare nasıl yatılır?,define rüyasına yatmak gerçek mi?, rüyada define yeri görmek için okunacak dua var mı?,para bulma duası var mı?.. şeklinde sorulmuş sorulardı.Bizde her zaman ki gibi sorularınızı cevapsız bırakmadık ve sormuş olduğunuz tüm soruların cevaplarını aşağıda sizler için paylaştık. Define Bulmak İçin veya Define Bulunduğunda Okunacak Dualar Hazine yada Define ararken okunması gereken dualar; Şüpheli yerde bir (1) defa Euzu Besmele çektikten sonra yedi (7) defa Ayetel Kürsü okuyun. Her okuduğunuz da o bölgenin (gömü'nün) sağına soluna her yerine okuyun çember içine vs. alın. Bu o bölgedeki (gömü de) eğer tılsım, cin, vs varsa Ayetel Kürsünün koruma azamati geçene kadar orada size hiç bir cin zarar veremez. Sonra Kuran'ı Kerimde Vakia Suresi vardır,bu sureyi orada kıbleye karşı on (10) defa okuyun okuduktan sonra hiç